پوست کن دستی پلاستیکی با تیغه استیل برند متالتکس

82,000 تومان

برند:

کد کالا:
80025224275

ویژگی های محصول

  • طراحی و کیفیت بالا
  • ساخت شرکت متالتکس
  • برند سوئیسی
  • جنس استیل
  • وزن ۲۲۶٫۸ گرم
  • ابعاد ۰٫۵۱*۲٫۵۴*۵٫۳۳ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پوست کن دستی پلاستیکی با تیغه استیل برند متالتکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

جنس

جنس تیغه : فلز جنس بدنه : پلاستیک

وزن

226.8 گرم

رنگ

آبی, سبز, قرمز, کرم, نارنجی

ابعاد

5.33×2.54×0.51 سانتی متر

سایر توضیحات

تیغه بسیار تیز و کارکرد آسان برند سوییسی

مناسب برای

پوست کندن انواع سبزیجات مانند هویج ،خیار ، سیب زمینی ،گوجه فرنگی و …

معرفی پوست کن Metaltex

هنگامی که نوبت پوست کندن میوه و سبزیجات می رسد، هیچ چیز به اندازه یک پوست کن باکیفیت به کار نمی آید. پوست کن های متالتکس قرمز رنگ همانطور که از نامشان مشخص است، محصول شرکت سوییسی متالتکس هستند. متالتکس بیش از ۶ دهه است که در زمینه تولید وسایل خانه و آشپزخانه فعالیت می کند. تمامی ابزارها و اکسسوری هایی که هر فرد در آشپرخانه خود به آن نیاز دارد را می توان در میان محصولات متنوع متالتکس یافت. این مدل از پوست کن های متالتکس به دلیل شباهت ظاهری با حرف Y در زبان انگلیسی به پوست کن های Y شکل معروف هستند. متالتکس در ساخت تیغه این پوست کن از استیل ضد زنگ و برای بدنه آن از پلاستیک بسیار بادوام ABS بهره برده است. کیفیت، ماندگاری و دوام مواد استفاده شده برای ساخت این محصول، آن را به عضوی همیشگی در آشپزخانه شما تبدیل خواهد کرد. طراحی ارگونومیک در نظر گرفته شده برای این محصول، باعث عدم لغزش آن حین استفاده و محافظت از دست می شود.

از این پوست کن سوییسی می توانید برا پوست کندن انواع سبزیجات مانند هویج، خیار، کدو و… و نیز میوه ها استفاده کنید. کافی است به آرامی پوست کن را بر روی سطح میوه یا سبزی مورد نظر حرکت دهید. به منظور تسلط بیشتر می توانید یک انتهای هویج، کدو یا… را بر روی میز و انتهای دیگر را در دست گرفته و سپس پوست کن را از بالا به پایین روی سطح آن حرکت دهید. برای میوه ها می توانید از حرکت دایره ای استفاده کنید. این پوست کن لایه نازکی از پوست میوه و سبزیجات را جدا کرده و از هدر رفت بافت درونی مواد غذایی حین پوست کندن، جلوگیری می کند. پوست کن های سوییسی متالتکس، پوست کندن را برای شما از کاری سخت و خسته کننده به فعالیتی سریع و آسان تبدیل می کنند.

محصولات منتخب