پیچ و رول پلاک برند ونکو wenko کد ۱۸۵۸۲۱۰۰

60,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
18582100

ویژگی های محصول

  • طراحی زیبا
  • کیفیت بالا
  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • جنس پلاستیک و فلز
  • حاوی 4 جفت پیچ و رول پلاک
  • ابعاد 0.5*0.5*3.5 سانتی‌متر

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیچ و رول پلاک برند ونکو wenko کد ۱۸۵۸۲۱۰۰”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 0.5 × 0.5 × 3.5 سانتیمتر
جنس

پلاستیک و فلز

تعداد

8 عدد در بسته (4 عدد پیچ و 4 عدد رول پلاک)

معرفی پیچ و رول پلاک ونکو wenko 

ست پیچ و رول پلاک Basic محصول برند آلمانی ونکو می باشد. نام ونکو برای طرفداران و مصرف کنندگان محصولات آلمانی نامی آشنا و معتبر است. این برند دهه هاست که در صنعت لوازم خانگی حضور دارد و کلکسیون متنوعی از انواع لوازم آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی را تولید و عرضه می کند. ونکو با صادارت به ده ها کشور جهان برندی معتبر در سطح بین الملل محسوب می شود. ست پیچ و رول پلاک آلمانی Basic از آن دسته ابزارهایی است که وجودش در هر منزل، کارگاه و یا اداره ای ضروری و کارامد است. ما برای نصب بسیاری از وسایل در منزل یا محل کار و تحصیل خود به پیچ و رول پلاک نیاز داریم. از نصب اکسسوری های سرویس بهداشتی همچون جامسواکی، جا صابونی و یا جا مایع دستشویی گرفته تا قفسه ها و شلف های حمام و اتاق و حتی نگهدارنده های درون آشپزخانه، تمام این ابزارهای نصبی برای اتصال به دیوار نیاز به پیچ و رولپلاک دارند. بسیاری از وسایل درون کارگاه یا محل کار مانند آویزها و قفسه ها نیز برای نصب شدن به این ابزارهای کوچک و مهم نیازمندند.

یک پیچ باکیفیت به خوبی درون دیوار قرار گرفته و می تواند به طور کامل وسیله موردنظر شما را به دیوار متصل نگه دارد. رول پلاک نیز اگر از مواد مناسب و باکیفیتی تهیه شده باشد، به آسانی نمی شکند و نقش خود را به خوبی ایفا می کند. این ویژگی ها در ست پیچ و رول پلاک آلمانی ونکو لحاظ شده است. این ست پیچ و رول پلاک خارجی حاوی 4 جفت پیچ و رول پلاک (از هر کدام 4 عدد) می باشد. پیچ ها فلزی و رول پلاک ها از پلاستیک بسیار مقاوم و باکیفیت ساخته شده اند. همین امر باعث افزایش کارایی، دوام و ماندگاری این پیچ و رولپلاک خارجی شده است. این ست منحصر به فرد و کاارمد را می توانید با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از ژرمن کالا خریداری نمایید.

محصولات منتخب