چاقو برش نان از برند کوکر ترکیه

ناموجود

برند:

کد کالا:
8681006007433

ویژگی های محصول

  • برند کوکر ترکیه
  • مخصوص برش نان
  • جنس استیل ضد زنگ
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چاقو برش نان از برند کوکر ترکیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 95 گرم
ابعاد 28 × 4 × 3 سانتیمتر
جنس

– دسته: پلاستیک
– بدنه: استیل

کشور مبدا برند

ترکیه

سایر توضیحات

– دارای گواهینامه ISO9001، ISO14001، ISO 18001
– چاقوی برش نان

معرفی چاقو برش نان کوکر

همیشه یکی از مهم‌ترین چیزهایی که باید سر میز، به خصوص برای وعده صبحانه باشد، نان است. معمولا نان‌ها در ابعاد بزرگی پخته می‌شوند و اگر بخواهید آنها را به قطعات کوچکتری تقسیم کنید، لازم است که با ابزار مناسبی این کار را انجام دهید. چرا که اگر ابزارتان مناسب نباشد، نان به خوبی برش نمی‌خورد و آن نتیجه ‌ای که به دنبالش هستید، حاصل نخواهد شد.

به همین دلیل چاقو برش نان کوکر یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که باید در هر خانه‌ای باشد. این چاقو تیغه‌هایی استثنایی دارد که مخصوص برش دادن انواع نان، بدون خرابی و ایجاد خورده نان هستند.

چاقو برش نان کوکر از بهترین استیل موجود در بازار و در کشور ترکیه تولید شده است. این چاقو ابعاد بسیار مناسبی برای برش دادن عمق نان دارد.از سوی دیگر، چاقو برش نان کوکر دسته‌ای پلاستیکی دارد که به خوبی در کف دست چفت می‌شوند و امکان بریده شدن دست را به حداقل می‌رسانند.با چاقوی نان کوکر، می‌توانید صبحانه‌ها و عصرانه‌های جذابی را سرو کنید و از طعم بی نظیر نان تازه بدون آنکه به بافت نان‌تان آسیبی برسد، لذت ببرید.این چاقو یک انتخاب عالی برای هر خانه، رستوران‌ها، هتل‌ها و مراکزی است که با سرو انواع غذا سر و کار دارند. همچنین چاقو برش نان کوکر یک انتخاب عالی برای جهاز نوعروسان و تمام کسانی است که دوست دارند با محصولات خاص و برند، در خانه، از خود و مهمانان خود پذیرایی کنند.

محصولات منتخب