کفگیر پلاستیکی مدل Triunfo برند متالتکس

ناموجود

برند:

کد کالا:
232644

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت متالتکس سوئیس
  • جنس از پلاستیک
  • جنس دسته از استیل
  • ابعاد ۱۸*۲۸*۲۸ سانتی متر
  • شستشوی آسان
  • وزن ۵۹ گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کفگیر پلاستیکی مدل Triunfo برند متالتکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 800 گرم
مدل

Triunfo

ابعاد

18x28x28 سانتی متر

وزن

59 گرم

معرفی کفگیر پلاستیکی Triunfo

آشپزی در آشپزخانه آسان تر است هنگامی که شما ابزار مناسبی برای انجام کار دارید. وسایل مناسب مانند کفگیر پلاستیکی به شما کمک می کند تا هر زمان که بخواهید وعده های غذایی سالم و مغذی تهیه کنید کف گیر Triunfo به شما در تهیه وعده های غذایی خوشمزه برای خانواده کمک می کند، می توانید از این کف گیر پلاستیکی برای آماده کردن غذایی کودک هم استفاده کنید. کف گیر Triunfo برای تهیه سیب زمینی پوره شده، میوه، تخم مرغ آب پز، هویج پخته شده، کدو، گل کلم، لوبیا، عدس، موز و آووکادو بسیار مناسب است. کف گیر پلاستیکی Triunfo یک ابزار برای همه موارد مورد نیاز شما!

این کف گیر به هیچ عنوان باعث خراشیده شدن سطح قابلمه های و ظروف پخت و پز شما نمی شود ما این اطمینان را به شما می دهیم چرا که سر کف گیر پلاستیکی از پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده است و شما با خیال راحت می توانید از کفگیر Triunfo استفاده کنید، همچنین این کف گیر طول عمره بالایی دارد.

برخلاف ظروف پلاستیکی دیگر که بعد از مدتی استفاده وقتی آنها را در تابه می گذارید به راحتی ذوب می شوند، این کفگیر پلاستیکی تحمل گرمای زیاد را دارد و در برابر گرما مقاوم و در عین حال بی خطر است.

دسته کف گیر پلاستیکی به شکل ارگونومیک طراحی شده است بلندی دسته، کار با کفگیر پلاستیکی را برای شما راحت می کند دستگیره های کفگیر بدون لغزش در حین پخت و پز سرد باقی می مانند و دست شما را از گرمای مواد غذایی دور نگه می دارد. در انتهای کفگیر سوراخی طراحی شده است که بتوانید کف گیر پلاستیکی را در آشپزخانه آویزان کرد تا فضای آشپزخانه شما را اشغال نکند.

شستشوی این کف گیر بسیار آسان و راحت است می توانید کف گیر پلاستیکی را با دست و مواد شوینده یا آن را با ماشین ظرفشویی بشویید. جنس دسته کف گیر از استیل با دوام و با کیفیت ساخته شده است این کف گیر پلاستیکی توسط شرکت متالتکس تولید و به بازار عرضه شده است.

محصولات منتخب