کفپوش ضد لغزش مدل charlie طرح قورباغه برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
5309625002

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمانی
  • وزن ۴۰۰ گرم
  • جنس فوم (PVC)
  • ابعاد ۵۵x۵۵ سانتیمتر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کفپوش ضد لغزش مدل charlie طرح قورباغه برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

55*55 charlie

ابعاد

55×55 سانتیمتر

رنگ

سفید

سایر مشخصات

تهیه شده از مواد با کیفیت بالا دارای فنجان های مکشی در قسمت پشتی مقاوم در برابر لغزش ساخت شرکت کلین ولکه آلمان قابل شستشو در دمای 40 درجه سانتی گراد است

وزن

400 گرم

جنس

فوم PVC

معرفی کفپوش ضد لغزش حمام مدل charlie

کفی وان مدل Charlie تولید شرکت کلین ولکه آلمان است این کفی حمام از کیفیت و استحکام بالایی برخوردا می باشد. کفی حمام خارجی از نوع مکشی بوده و فنجان های مکشی طراحی شده در پشت این کفی از قدرت مکش فوق العاده بالایی برخوردار است که باعث ثابت ماندن آن روی سطح صاف و تمیز می شود. این کفی حمام برای هر خانه ای لازم و ضروری می باشد از لیز خوردن کودکان و افراد سالمند جلوگیری می کند. دقت داشته باشید کفی حمام روی سطح ناصاف نصب نمی شود. ابعاد و اندازه این کفی حمام برای انواع وان و حمام مناسب می باشد. کفی حمام به راحتی تمیز می شود برای صرفه جویی در وقت می توانید از ماشین لباسشویی برای شستشو استفاده کنید دمای مناسب برای شستشو کفی حمام آلمانی ۴۰ درجه سانتیگراد است.

کفی حمام آلمانی از جنس فوم (PVC) ساخته شده است. فوم رطوبت را به خود جذب نمی کند و ماندگاری بالایی دارد بهترین انتخاب برای استفاده در فضاهای مرطوب مانند حمام می باشد. مواد به کار رفته در این محصول برای بدن انسان مضر نمی باشد و قابل بازیافت است. کفی حمام آلمانی در کنار کارایی، جنبه تزئینی نیز دارد. این کفی وان طراحی مدرن و زیبایی داشته که می توانید آن را به راحتی با اکسسوری های دیگر مانند پرده حمام و… ست کنید. رویه کفی حمام آلمانی نرم و لطیف بوده و کمترین صدمه را به پای شما وارد می کند. کفی آلمانی وزن سبکی دارد و قابل حمل می باشد. این کفی برای استفاده در حمام هتل ها، خانه ها، خوابگاه ها و سالن ورزش و… است.

محصولات منتخب