کفپوش ضد لغزش وان حمام ۵۵x55 Goldfish طرح ستاره

ناموجود

برند:

کد کالا:
5310148002

ویژگی های محصول

ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمانی وزن ۴۰۰ گرم جنس فوم (PVC) ابعاد ۵۵*۵۵ سانتیمتر

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کفپوش ضد لغزش وان حمام ۵۵x55 Goldfish طرح ستاره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

55*55 Goldfish

ابعاد

55×55 سانتیمتر

رنگ

سفید

سایر مشخصات

تهیه شده از مواد با کیفیت بالا دارای فنجان های مکشی در قسمت پشتی مقاوم در برابر لغزش ساخت شرکت کلین ولکه آلمان قابل شستشو در دمای 40 درجه سانتی گراد است

وزن

400 گرم

کفی حمام ۵۵*۵۵ Goldfish

کفی حمام خارجی مدل Goldfish تولید شرکت کلین ولکه آلمان است. استفاده از کفی حمام آلمانی می تواند از زمین خوردن ناگهانی شما در هنگام حمام جلوگیری کند همچنین کفی ها جنبه تزیینی نیز دارند و طرح و رنگ آن ها می تواند فضای سرویس بهداشتی شما را زیباتر کند. کفی حمام آلمانی طرح و رنگ های متنوع ای دارد با استفاده از این کفی حمام دیگر نگران لیز خوردن خود، کودکان و سالمندان نخواهید بود. کفی حمام آلمانی از بهترین مواد ساخته شده است جنس این کفی از فوم (PVC) می باشد این مواد از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار بوده و ماندگاری بالایی دارد. مواد به کار رفته در این محصول ضد آب است و رطوبت را به خود جذب نمی کند. کفی حمام آلمانی در برابر رطوبت دچار پوسیدگی و مشکل نخواهد شد می توانید سال ها از آن استفاده کنید. ابعاد کفی وان آلمانی برای انواع وان مناسب می باشد رویه این کفی نرم می باشد و از کمترین صدمه را به پای شما نمی زند. این کفی از نوع مکشی می باشد برای قرار گیری درست کفی بهتر است قبل از نصب سطح کار را تمیز و کمی مرطوب کنید و سپس فنجان مکشی را با فشار کم روی سطح کار بچسبانید. برای شستشو کفی حمام می توانید آن را در ماشین لباسشویی قرار دهید دمای مناسب برای شستشوی کفی وان آلمانی ۴۰ درجه سانتیگراد می باشد. برای شستشو کفی حمام باید به نکاتی توجه داشته باشید یکی از این نکات عدم استفاده از مواد شیمیایی و سفید کننده در شستشوی این کفی هاست. چرا که این مواد شیمیایی به بافت کفی ها آسیب زده و آن را از بین خواهند برد. مقاومت در برابر لغزش و لیز خوردن از ویژگی های اصلی این محصول می باشد فقط دقت داشته باشید که کفی را روی سطح نامناسب نصب نکنید زیرا باعث لغزش کفی و لیز خوردن شما می شود.

ویژگی های کفی حمام ۵۵*۵۵ Goldfish

۱٫طراحی زیبا

۲٫کیفیت بالا

۳٫شستشوی آسان

۴٫ساخت شرکت کلین ولکه

۵٫برند آلمانی

۶٫وزن ۴۰۰ گرم

۷٫جنس فوم (PVC)

۸٫رنگ سفید

۹٫ابعاد ۵۵*۵۵ سانتیمتر

چرا باید سایت ما را برای خرید انتخاب کنید:

۱٫خدمات پس از فروش حرفه ای

۲٫پشتیبانی ۲۴ ساعته از طریق پست الکترونیکی (ایمیل)

۳٫تمامی محصولات ما دارای ضمانت مرجوعی هستند

برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات می توانید با کارشناسان ما در ژرمن کالا تماس بگیرید.

لطفا نظر خود را در مورد کفی حمام ۵۵*۵۵ Goldfish برای ما کامنت کنید.

محصولات منتخب

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.