کفپوش ضد لغزش وان حمام مدل Rosalie طرح گل برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
4119148002

ویژگی های محصول

  • شستشوی آسان
  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • وزن ۴۰۰ گرم
  • جنس فوم (PVC)
  • رنگ سفید
  • ابعاد ۵۵*۵۵ سانتیمتر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت
(1 customer review)

برچسب ها

1 review for کفپوش ضد لغزش وان حمام مدل Rosalie طرح گل برند کلین ولکه

  1. ملیکا اشراقی

    محصولاتتون خوبه و کاربردی ولی خیلی هاش ناموجوده

    • webadmin-site (خریدار محصول)

      بله به دلیل ساتقبال مشتری های عزیزمون ناموجود شدن که به محض شارژ شدن اطلاع رسانی انجام میشه.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Rosalie 55*55

ابعاد

55×55 سانتیمتر

رنگ

سفید

سایر مشخصات

تهیه شده از مواد با کیفیت بالا دارای فنجان های مکشی در قسمت پشتی مقاوم در برابر لغزش ساخت شرکت کلین ولکه آلمان قابل شستشو در دمای 40 درجه سانتی گراد است

وزن

400 گرم

جنس

فوم PVC

معرفی کفپوش ضئ لغزش Rosalie

کفی حمام آلمانی مدل Rosalie ساخت شرکت کلین ولکه آلمان می باشد این کفی حمام یک انتخاب عالی برای خانه، حمام سالن ورزشی و دوش است. کفی ها علاوه بر کاربردی که دارند جنب تزئینی نیز داشته و می توانید طرح و رنگ های آن را با اکسسوری های دیگر حمام خود ست کنید کفی های تولید شرکت کلین ولکه آلمان از مرغوب ترین ساخته شده اند این کفی آلمانی از جنس فوم (PVC) بوده و کیفیت بالایی دارد فوم به کار رفته در این محصول در برابر آب و رطوبت مقاوم است و دچار پوسیدگی و مشکل نخواهد شد. کفی حمام خارجی به وسیله فنجان های مکشی که در پشت آن طراحی شده است روی کف وان و حمام نصب می شود. این فنجان های مکشی قدرت مکش بالایی داشته به خوبی روی سطح کار نصب شده و ثابت می ماند و از لغزش آن جلوگیری می کند.

برای نصب کفی ابتدا سطح کار را تمیز و مرطوب کرده و کفی را با فشار کمی روی سطح کار نصب کنید. برای شستشو آسان این کفی می توانید از ماشین لباسشوی استفاده کنید. دمای مناسب برای شستشوی کفی خارجی ۴۰ درجه سانتیگراد است. دقت داشته باشید در هنگام شستشو از مواد شوینده قوی مانند سفید کننده ها استفاده نکنید زیرا به ساختار فنجان های مکشی صدمه می رساند. ابعاد این کفی برای انواع وان و حمام مناسب می باشد. مواد به کار رفته در این محصول با دوام و سازگار با محیط زیست می باشد و برای استفاده انسان مضر نمی باشد. این کفی رویه نرمی دارد سطح تماس مناسبی با کف پا برقرار کرده و این موضوع مانع از لغزش شما خواهد شد. وزن سبک کفی حمام جا به جای را برای شما آسان می کند.

محصولات منتخب