گیره آویز پلاستیکی ۴ شاخه لباس مدل چسبی دیواری و کابینتی

190,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
150410

ویژگی های محصول

  • برند انزوزودی آلمان
  • دارای 4 شاخه
  • جنس پلاستیکی
  • مدل چسبی بادوام
  • طول 20 سانتی‌متری
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیره آویز پلاستیکی ۴ شاخه لباس مدل چسبی دیواری و کابینتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 50 گرم
ابعاد 20 × 4 × 4 سانتیمتر
جنس

پلاستیک

سایر ویژگی ها

– پلاستیک
– دارای 4 شاخه

معرفی آویز لباس ۴ شاخه انزورودی

آویز لباس Hook bar محصول برند آلمانی انزورودی می باشد. این برند زیرمجموعه شرکت Roman Dietsche است که در سال ۱۸۷۳ تاسیس شده و در زمینه های مختلفی چون تولید اکسسوری و شیرآلات فعالیت دارد. آویز لباس انزورودی دارای ۴ قلاب یا اصطلاحا شاخه می باشد و می تواند کار ۴ آویز تک را برای شما انجام دهد. از این آویز زیبا می توانید برای آویزان کردن لباس، حوله، کیف و سایر وسایل شخصی خود استفاده کنید. به طور معمول این نوع آویزها کاربرد زیادی در اتاق، راهرو و یا در کنار درب ورودی منازل دارند. البته استفاده از این آویز لباس خارجی محدود به منازل نشده و در ادارات و محل کار نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این اویز لباس خارجی دارای ابعاد ۳٫۸ در ۲۰٫۵ سانتی متر می باشد و در عین آن که فضای زیادی را از دیوار اشغال نمی کند، بسیار جادار است.

از دیگر مزیت های این آویز لباس، رنگ نقره ای آن است. این رنگ زیبا با بسیاری از چیدمان ها قابل هماهنگی است و تطابق خوبی به ویژه با استایل های مدرن و امروزی دارد. آویز لباس آلمانی Hook bar از نوع آویزهای چسبی می باشد به این معنا که برای نصب آن نیازی به سوراخ کردن دیوار ندارید. کافیست روکش پشت آویز را جدا و آن را با کمی فشار در محل موردنیازتان بچسبانید. بنابراین هنگام استفاده از این آویز، دردسرهای استفاده از ابزار و مشکلات مربوط به ایجاد روزنه روی دیوار را نخواهید داشت. آویز لباس ۴ شاخه انزورودی دارای کیفیت و ماندگاری بالاست و می تواند تا مدت ها پاسخگوی نیاز شما به یک آویز لباس زیبا باشد. این آویز آلمانی را می تواند با قیمتی مقرون به صرفه با ضمانت اصالت از ژرمن کالا تهیه کنید.

محصولات منتخب