روبالشی ترک دو عددی پنبه ای مدل نانسی انگلیش هوم رنگ سفید

ناموجود

برند:

کد کالا:
8680887144473

ویژگی های محصول

  • برند: انگلیش هوم ترکیه
  • جنس: 100% پنبه ضد حساسیت دارای گیپور دوزی
  • ابعاد: 50.70 سانتیمتر
  • تعداد: دو عددی
  • قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی تا دمای 30 درجه سانتی‌گراد
  • قابلیت اتوکشی با دمای متوسط
  • دارای گارانتی سلامت و اصالت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روبالشی ترک دو عددی پنبه ای مدل نانسی انگلیش هوم رنگ سفید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 50 × 70 سانتیمتر
جنس

100% پنبه

طرح

دارای گیپوردوزی

سایر ویژگی ها

– دو عدد در بسته
– ابعاد رو بالشی: 50×70 cm
– قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی
– قابل اتوکشی

معرفی

ما معمولا هنگام خرید بالش توجه و دقت زیادی به خرج می دهیم. اینکه بالش چه میزان نرم یا سفت است و یا ابعادش چه مقدار است، از جمله دغدغه های افراد هنگام خرید بالش است. با این حال بسیاری به آنچه این بالش ها را محافظت می کند توجهی نمی کنند. روبالشی ها به عنوان کاور و پوشاننده ی بالش، تاثیر زیادی در تمیز ماندن و ماندگاری آن ها دارند.

از سوی دیگر نما و ظاهر یک بالش در درجه اول توسط این روکش ها تعیین می شود. بنابراین نباید از انتخاب و خرید یک روبالشی مناسب غافل شدو اگر به دنبال یکی روبالشی باکیفیت و در عین حال لوکس و زیبا هستید، روبالشی Nancy انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. این روبالشی محصول شرکت انگلیش هوم ترکیه می باشد. انگلیش هوم یکی از چندین شرکت زیرمجموعه هولدینگ آیدین (از بزرگترین کارفرمایان کشور ترکیه) می باشد. کیفیت و طراحی زیبای محصولات انگلیش هوم باعث توجه و محبوبیت این برند در میان مصرف کنندگان مختلف شده است.

ست روبالشی Nancy شامل دو عدد روبالشی از جنس تماما پنبه می باشد. این نوع پارچه محیطی نرم و لطیف در تماس با پوست صورت ایجاد کرده و در آن ایجاد حساسیت نمی کند. در واقع روبالشی های خارجی Nancy نه تنها از بالش بلکه از صورت شما محافظت می کنند. یکی از مزیت های استفاده از پارچه تماما نخ پنبه، شستشو و نگهداری آسان آن است.

این روبالشی ترک را می توانید به سهولت هم با دست و هم با ماشین لباسشویی تا دمای ۳۰ درجه سانتیگراد شستشو و در نهایت اتو کرد. این روبالشی رنگ سفید داشته و دارای گیپوردوزی می باشد. نمای شکیل و زیبای این روبالشی ها می تواند جلوه خاصی به اتاق خواب شما ببخشد.

English Home با بیش از 290 فروشگاه و گزینه های خرید آنلاین در ترکیه و بیش از 110 فروشگاه در یونان، بلغارستان، رومانی، اوکراین و لهستان، دسترسی آسان را به شما ارائه می دهد. در ایران نیز ما در مجموعه کالای خواب ژرمن کالا سعی داریم انواع متنوعی از محصولات این برند خوش نام را در اختیار شما قرار دهیم.

محصولات منتخب