پرسش های متداول
  1. شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی (یا شماره ی همراه در صورت تایید شماره همراه) و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
    در انتهای هر ایمیل درج شده " چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید " شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
    برای تغییر یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به info@germakala.ir  ایمیل بزنید.
    اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر کد ملی خود نخواهید داشت.

شما میتوانید پس از ورود شماره همراه به صورت کامل (******* **09) و وارد کردن کلمه ی عبور، پس از تایید شماره ی همراه(ثبت کد دریافت شده از طریق پیامک) اقدام به ثبت نام نمایید.

در صورتی که قبلا با ایمیل ثبت نام کرده اید، زمانی امکان ورود از طریق شماره همراه برای شما مقدور است که شماره همراه وارد شده در پروفایل خود را تایید نمایید.

  1. شما زمانی میتوانید شماره خود را تغییر دهید که شماره ی همراه جدید نیز تایید شود.

در صورتی که  شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کردید، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی، شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایید.

 لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا یک فروشگاه اینترنتی با سابقه حضور 8 ساله در بازار ایران می باشد که کلیه کالاهای خود را اینترنتی به فروش می رساند اما جهت رفاه حال خریداران بخش کالای خواب مثل تشک و کفی تخت خواب فضایی را در دفتر کاری خود در نظر گرفته که خریداران با هماهنگی بتوانند نمونه کارها رو از نزدیک ببینند و تست کنند و با توجه به ساختار بدن خود بهترین انتخاب را داشته باشند .

کارشناسان این مجموعه در ساعات اداری روزهای کاری پاسخ گوی کلیه مشتریان محترم می باشند و در صورت نیاز می توانند با شماره 00902090779 تماس بگیرند.

به دلیل اینترنتی بودن سفارش همزمان می تونید از روی سایت اسکرین بگیرید و یا از کارشناسان ما درخواست کنید برایتان ارسال کنند. و سفارشاتی که شامل گارانتی می شوند فاکتور به همراه کالا برای مشتری ارسال و یا واتس آپ می شود که شامل تاریخ و مهر است که به عنوان ضماتنامه باید نزد مشتری نگه داری شود.

در تهران همراه باربری اسنپ ارسال می گردد که مشتری فقط بخشی از کرایه را پرداخت می کنه و الباقی هزینه باربری به عهده شرکت می باشد و برای شهرستان ، تشک توسط همکاران ما به باربری ارسال می گردد و هزینه باربری تا مقصد  به عهده مشتری می باشد.

سایت دارای درگاه رسمی پرداخت می‌باشد، شرایط واریز به حساب نیز تدارک دیده شده ،درضمن پرداخت درب منزل برای شهر تهران نیز فعال می‌باشد.

خیر.

تشک مورد نظر را کامل با مشخصات بررسی کنید و بعد از تایید انتخاب کنید کالا به سبد خرید شما اضافه می شود سپس اطلاعات شخصی خود را کامل و مراحل پرداخت را تکمیل نمایید.

بله امکان پذیر هست مشتریان می توانند عکس محصول مورد نظر را برای ما ارسال کنند و یا کد محصول را ، کارشناسان ما برای مشتریان ثبت سفارش می کنند و هماهنگی حمل انجام صورت می گیرد.

بله دوستان می توانند با هماهنگی قبلی حضوری یا تلفنی با مشاوران ما در تماس باشند و بسته به نوع نیاز، وزن مشتری و وضعیت جسمی در انتخاب تشک مشتریان را همراهی کنند.

کلیه تشک های مجموعه 100% وارداتی و دارای شناسنامه اصالت کالا هستند . این تشک ها کاملا قانونی و به صورت رسمی وارد کشور شده و دارای سابقه 8 ساله در این رسته می باشند. علاوه بر این می توان از طریق سرچ و بررسی سایت آمازون کالای مورد نظر را شناسایی و از نظر اصالت و قیمت بررسی کرد. کامنت های خریداران در سایت و دیجی کالا هم تایید کننده کیفیت و اصالت کالا می باشد.

با فعال کردن درگاه اسنپ پی امکان خرید اقساطی برای خریداران امکان پذیر است.

خیر به دلیل اینکه تشک های برند دانلوپیلو 100% وارداتی هستند و این امسال برای برند های تولید داخل بیشتر امکان دارد اما مجموعه گارانتی تعویض 5 ساله برای تشک ها در نظر گرفته است. 

هنوز سوالاتی دارید که پاسخ داده نشده است؟