فرچه دستشویی سرامیکی مدل Polaris Petrol آبی قطبی برند ونکو

430,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
21325100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 37 سانتی‌متری
  • رنگ: آبی قطبی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی سرامیکی مدل Polaris Petrol آبی قطبی برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

برس دستشویی Polaris Petrol

ابعاد

15x15x37 سانتی متر

رنگ

آبی

سایر توضیحات

طرح ویژه رنگ فلز مناسب برای سرویس بهداشتی

وزن

762 گرم

جنس

سرامیک

معرفی فرچه توالت Polaris Petrol ونکو

برس توالت Polaris Petrol از جنس سرامیک با طراحی خلاقانه درجه یک، مانع از رشد باکتری و قارچ ها می شود. این برس توالت مدرن، کوچک و ظریف بوده، بنابراین برای سرویس بهداشتی های کوچک که فضای کمی دارند بسیار مناسب است. سر برس توالت آلمانی از بهترین مواد از جنس پلاستیک ساخته شده است که باعث می شود سرسخت ترین لکه ها به راحتی تمیز و پاک شوند.

فرچه توالت آلمانی تولید شرکت ونکو از نظر کیفیت بهتر از برس های معمولی است. در استفاده طولانی مدت تغییر شکل نداده و می توانید سال ها از آن استفاده کنید. سر فرچه توالت ۳۶۰ درجه، می تواند بدون هیچگونه مانعی سطح سرویس بهداشتی شما را حتی قسمت های دور از دسترس مانند جداره ها و زیر لبه کاسه توالت را به آسانی در کمترین زمان تمیز کند.

طراحی و رنگ آبی زیبای فرچه توالت شوی آلمانی با هر سبک و دکوراسیونی مطابقت دارد و نگهدانده برس توالت به خوبی برس را در خود جای می دهد و مانع از کثیف شدن سرویس بهداشتی پس از هر بار استفاده می شود. برس و نگهدارنده فرچه دستشویی آلمانی تمیز کردن سرویس بهداشتی شما را آسان تر و بهداشتی تر کرده و از انتقال باکتری و قارچ از طریق تماس جلوگیری می کند. همچنین شستشوی برس دستشویی آلمانی آسان بوده و با آب و مواد شوینده به راحتی تمیز می شود.

محصولات منتخب