فرچه دستشویی تکی سرامیکی مدل Pur Shiny به رنگ مشکی براق

ناموجود

برند:

کد کالا:
5055926856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 31.6 سانتی‌متری
  • رنگ: مشکی براق
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی تکی سرامیکی مدل Pur Shiny به رنگ مشکی براق”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Pur Shiny Black

ابعاد

31.6×10.6×10.6 سانتی متر

رنگ

مشکی

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمانی

وزن

699 گرم

جنس

سرامیک

معرفی فرچه توالت Blue Easy

فرچه های تولید شرکت کلین ولکه آلمان طرح و رنگ های متنوع ای دارند که توانسته نظر عده زیادی از مردم را به سمت خود جلب کند. فرچه توالت خارجی مدل Blue Easy از جنس پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده است که در برابر ضربه مقاوم بوده و خم یا شکسته نمی شود. این فرچه یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت کلین ولکه آلمان است که طرح و رنگ زیبایی دارد به راحتی با اکسسوری های دیگر سرویس بهداشتی ست می شود.

ابعاد این فرچه مناسب بوده فضای زیادی را در سرویس بهداشتی شما اشغال نمی کند. دسته فرچه توالت آلمانی طراحی ارگونومیکی دارد هنگام نظافت دست شما خسته نمی شود. ارتفاع دسته توالت خارجی بلند است و مانع از پاشیدن آب کثیف روی دست شما می شود. فرچه توالت خارجی از نوع بدون درب است که این باعث گردش هوا و خشک شدن برس بعد از هر بار استفاده می شود.

الیاف سر فرچه از پلاستیک با کیفیت بالا می باشد و در صورت خراب شدن می توانید سر را از دسته به راحتی جدا کرده و آن را تعویض کنید. دسته این فرچه نیز از جنس استیل می باشد که با گذشته زمان و قرار داشتن در محیط مرطوب سرویس بهداشتی زنگ نمی زند. نگهدارنده برس به خوبی فرچه توالت خارجی را در خود جای می دهد و از افتادن فرچه جلوگیری می کند. کف نگهدارنده برس توالت شوی خارجی بدون لغزش روی زمین قرار می گیرد و جنس آن به سطح کار آسیب نمی رساند. برای شستشو این محصول نیاز به مواد خاصی ندارید و می توانید آن را با آب و مواد شوینده ملایم تمیز کنید.

محصولات منتخب