فرچه دستشویی پلاستیکی مدل Toronto Orange اشپیرلا سوئیسی

340,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1010509

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: پلاستیکی
  • ارتفاع: 41 سانتی‌متری
  • مناسب برای نظافت توالت فرنگی و ایرانی
  • رنگ: نارنجی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی پلاستیکی مدل Toronto Orange اشپیرلا سوئیسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Toronto Orange

ابعاد

12x12x41 سانتی متر

رنگ

نارنجی

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی فرچه قابل تعویض ساخت کشور سوییس از شرکت spirella

وزن

800 گرم

معرفی فرچه توالت Toronto Orange سوئیسی

فرچه توالت Toronto Orange از جنس پلاستیک باکیفیت و سر برس توالت از پلاستیک با دوام و سازگار با محیط زیست ساخته شده است. الیاف برس توالت سوئیسی به کاسه توالت شما هنگام تمیز کردن آسیب نمی رساند فرچه توالت سوئیسی ماندگاری بالایی دارد تغییر شکل نمی دهد می توانید سال ها از این فرچه توالت باکیفیت استفاده کنید. علاوه بر این به دلیل انعطاف پذیری الیاف سر فرچه توالت شوی سوئیسی، می توانید جداره ها و قسمت های دور از دسترس سرویس بهداشتی خود را به خوبی و در کمترین زمان تمیز کنید.

در مقایسه با برس های توالت سنتی، تمیز کردن سر این برس توالت آسان بوده و با آب و مواد شوینده به راحتی تمیز می شود. پس از شستشوی سریع خشک می شود. این فرچه توالت شوی اندازه مناسبی داشته و فضای کمی را در سرویس بهداشتی شما اشغال می کند. نیاز به نصب نداشته و می توانید برس توالت را در گوشه ای از سرویس بهداشتی قرار دهید. برای هتل ها، رستوارن ها، آپارتمان ها و… بسیار مناسب است. دسته فرچه دستشویی سوئیسی در دست شما هنگام کار نمی لغزد همچنین به دلیل طراحی ارگونومیکی که دارد دستان شما هنگام کار خسته نمی شود.

محصولات منتخب