همزن برقی خانگی برند آرزوم Arzum مدل AR1047

برند:

کد کالا:
AR10

ویژگی های محصول

  • کیفیت بالا
  • ساخت شرکت Arzum ترکیه
  • جنس تیغه فولاد
  • دارای دو نوع پره ی همزن و خمیر زن
  • رنگ صورتی
  • توان ۷۰۰ وات
  • عمکرد توربو
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “همزن برقی خانگی برند آرزوم Arzum مدل AR1047”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

جنس

جنس تیغه: استیل ضد زنگ

سایر مشخصات

– 5 سرعته, – توان: 700 وات, – دارای دو نوع پره ی همزن و خمیرزن, – ساخت شرکت آرزوم ترکیه, – عملکرد توربو دارد

رنگ

صورتی, قرمز

معرفی همزن برقی خانگی آرزوم Arzum مدل AR1047

همزن برقی Arzum مدل AR1047 محصولی زیبا و کارامد از برند آروزم ترکیه است. آرزوم در سال ۱۹۶۶ میلادی در ترکیه تاسیس شده و صاحب بسیاری از اولین های ترکیه است. اولین اتو، جاروبرقی مکانیکی، غذا ساز و قهوه جوش الکتریکی ترکیه، ساخت شرکت آرزوم می باشد. امروز این شرکت به برندی جهانی تبدیل شده و بسیاری از لوازم برقی آشپزخانه آن مورد استقبال مصرف کنندگان کشورهای مختلف قرار گرفته است. همزن برقی AR1047 آرزوم دارای دو جفت پره متفاوت برای مصارف مختلف است. یک جفت از این پره ها برای همزدن مواد مایع مانند خمیر مایع، کرم، سس و … استفاده می شود. جفت پره دیگر که به صورت سیم پیچ است برای همزدن مواد سنگین تر مانند خمیر ها، یا زدن کره و شکر به کار می رود. پره های این همزن برقی به آسانی با دکمه ای که بر روی بدنه اصلی قرار دارد، از آن جدا می شوند.
این پره ها را می توان به صورت دستی و یا در ماشین ظرف شویی شستشو داد. همزن برقی آرزوم مدل AR1047 دارای بدنه ای صورتی رنگ است که در کنار عملکرد بالا، به زیبایی آن نیز افزوده است. این همزن برقی خارجی دارای پنج سرعت چرخش مختلف می باشد. با چرخاندن دکمه سرعت به سمت راست یا چپ، می توان سرعت چرخش را حین همزدن ماده غذایی مورد نظر تغییر داد.
توصیه می شود که همزدن را ابتدا با سرعت کم شروع و سپس سرعت چرخش را زیاد کرد. این همزن برقی ترک دارای عملکرد توربو نیز می باشد که در هر زمانی مستقل از سرعت چرخش قابل استفاده است. با فشردن دکمه مربوط به آن، همزن با بالاترین سرعت می چرخد. توصیه می شود از عملکرد توربو بیش از یک دقیقه به صورت پیوسته استفاده نشود و پس از آن به همزن، فرصت کافی برای سرد شدن موتور داده شود.

محصولات منتخب