خانه » مجله اینترنتی » معرفی برند » معرفی برند کلین ولکه

معرفی برند کلین ولکه

با-محصولات-و-برند-کلین-ولکه-بیشتر-آشنا-شوید-

تاریخچه برند کلین ولکه (kleine wolke)

کلین ولکه فعالیتش را از سال ۱۹۶۸ در کشور آلمان آغاز کرد و اکنون شرکتی پیشرو در میان کشورهای آلمانی زبان است. تیم طراحی کلین ولکه با شعار “برای حمام و اتاق خواب” سالانه طرح های جدید و نوآوری هایی را در طراحی و تولید محصولات خود به کار می گیرد.

هدف این شرکت خلق فضایی دلنشین و چشم نواز با ارائه محصولاتی مدرن و زیباست. دفتر مرکزی کلین ولکه در شهر برمن در شمال غرب آلمان و شرکت تابعه آن در شهر بریکن سوییس قرار داد. این شرکت حدود ۴۰۰۰ مشتری در ۴۰ کشور جهان دارد که به عرضه و فروش محصولات کلین ولکه مشغولند. کلین ولکه از سال ۲۰۱۰ عضو گروه بین المللی پاسل (Possehl) شده است. پاسل در سال ۱۸۴۷ تاسیس شده و امروزه در ۹ زمینه تجاری مختلف فعالیت می کند. در حال حاضر این گروه از بیش از ۲۰۰ شرکت تشکیل شده و دارای بیش از ۱۳ هزار کارمند در سراسر جهان است.

کلین ولکه فعالیتش را ابتدا با منسوجات حمام آغاز و سپس به سایر لوازم بهداشتی حمام و لوازم سرویس بهداشتی گسترش داد. به طور کلی تولیدات این شرکت شامل بخش های زیر است:

محصولات برند کلین

محصولات کلین ولکه

منسوجات حمام

این بخش از تولیدات لوازم حمام کلین ولکه شامل حوله و پادری حمام می شود. در کلکسیون منسوجات حمام کلین ولکه می توانید در بین طیف وسیعی از مواد طبیعی تا مصنوعی، کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید. مجموعه پادری های حمام کلین ولکه شامل پادری هایی تهیه شده از کتان، پلی اکریلیک، پلی استر و ترکیب این مواد است. کلین ولکه به صورت مستمر کیفیت این پادری ها را از نظر نوع نخ، دوام رنگ و مقاومت بافت آن ها کنترل می کند.

اگر فکر می کنید پادری های حمام کلین ولکه تنها برای حمام به کار برده می شوند، در اشتباهید. این پادری ها را می توان در کنار درب ورودی، راهروها، اتاق نشیمن و یا سایر بخش های خانه استفاده کرد. طراحی و رنگبندی زیبای این پادری ها می تواند نگاه هر بیننده ای را به خود جلب کند. کلین ولکه به منظور ایجاد راحتی بیشتر برای مصرف کنندگان، در کنار پادری ها، اقدام به تولید حوله حمام نیز کرده است. حوله های حمام کلین ولکه در ابعاد و رنگ های مختلف عرضه شده اند. تیم طراحی کلین ولکه در تولید منسوجات خود همواره از جدیدترین مد و ترندهای سال الهام گرفته است.

پرده حمام

محصولات کلین ولکه در این بخش شامل انواع پرده های حمام و اکسسوری های مرتبط با نصب و استفاده از آن است. پرده حمام از برند کلین ولکه عمدتا از پلی استر، وینیل و PEVA و در ابعاد مختلف تولید می شوند. تمامی این مواد ضدآب و آنتی باکتریال بوده و از کیفیت بالایی در بافت و رنگ برخوردارند. پرده های حمام کلین ولکه دارای دو مدل ساده و کرکره ای می باشند. پرده های کرکره ای نوع جدیدتری از پرده های حمام هستند که به صورت عمودی جا به جا می شوند.

این پرده ها را می توان به طول کامل به دور میل پرده جمع کرد. خصوصیتی که در حمام های کوچک مزیت محسوب می شود. کلین ولکه در کنار کلکسیون بسیار متنوع پرده های حمام خود، اکسسوری های مرتبط با این محصول را نیز عرضه می کند. وسایلی چون قلاب، میل پرده، اتصالات میل پرده، گیره و بست هایی که برای نصب و استفاده از پرده مورد نیاز است، بخشی از این اکسسوری ها هستند.

وسایل ایمنی حمام

در این بخش از تولیدات کلین ولکه با طیف وسیعی از محصولات شامل کفپوش ضد لغزش، بالشتک حمام و برچسب کاشی و وان رو به رو خواهید شد. کلین ولکه در این بخش تعادلی بین ایمنی و راحتی برقرار کرده است. تمام محصولات این بخش ضدلغزش می باشند. فنجان های مکشی متعددی که در زیر این محصولات تعبیه شده است، اتصال آن ها به کف حمام و وان را تضمین می کند.

ساختار سطح رویی این محصولات نیز به گونه ای طراحی شده است که مانع از سرخوردن فرد شود. از سوی دیگر این سطح، زمینه ای نرم و راحت در تماس با پوست بدن ایجاد می کند و موجب راحتی بیشتر فرد هنگام استحمام می شود. این اکسسوری ها برای تمام حمام ها و وان هایی که به صورت تجاری در بازار موجودند، قابل استفاده می باشند.

پرده و وسایل حمام

اکسسوری های سرویس بهداشتی

از سبدها تا جا مایع دستشویی، از جامسواکی تا سطل زباله، از جاصابونی تا آویز حوله، در کلین ولکه می توانید هر آنچه برای سرویس بهداشتی خود به آن نیاز دارید را بیابید. اغلب، این وسایل کوچک هستند که زندگی را زیباتر می سازند. با اکسسوری های کلین ولکه این فرصت را دارید تا سرویس بهداشتی خود را به محیطی مدرن و زیباتر تبدیل کنید. کلین ولکه انواع مختلفی از اکسسوری های سرویس بهداشتی ساخته شده از شیشه، پلی رزین، سرامیک و… را عرضه می کند.

به کمک کلین ولکه می توانید اکسسوری مناسب با هر استایلی را بیابید. این اکسسوری ها به دو صورت نصبی و غیرنصبی تولید شده اند. کلین ولکه برای راحتی حال مصرف کنندگان، گزینه های مختلفی برای وسایل نصبی خود ارائه کرده تا افرادی که تمایل به سوراخ کردن دیوار برای نصب اکسسوری ها ندارند نیز بتوانند وسایل مورد نیازشان را با اتصالاتی مطمئن بر روی دیوار نصب کنند. طراحی منحصر به فردی که کلین ولکه در این وسایل به کار گرفته، به صورت پتنت به ثبت رسیده است.

محصولات کلین ولکه

خرید از کلین ولکه

کیفیت و ماندگاری محصولات کلین ولکه تمام انتظارات شما از کیفیت یک کالای آلمانی را برآورده می سازد. شما می توانید انواع مختلف تولیدات منحصر به فرد این برند خوشنام را از سایت فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا خریداری نمایید. ژرمن کالا به عنوان واردکننده مستقیم محصولات کلین ولکه، این محصولات را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در اختیار شما خریداران ایرانی قرار می دهد.

 

همه ی برند ها

 

 

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.