خانه » مجله اینترنتی » کالا و محصولات خواب » بهترین برند کالای خواب خارجی

بهترین برند کالای خواب خارجی

برند های برتر کالای خواب

خواب راحت به اندازه ورزش کردن و تغذیه سالم اهمیت دارد. خواب مناسب می تواند به کنترل وزن شما کمک کند و به شما انرژی و انگیزه بیشتری برای انجام امور روزمره در طول روز بدهد. یکی از راه های بهبود کیفیت و حفظ سلامت خواب، سرمایه گذاری روی کالای خواب باکیفیت است. یک خواب خوب با تختخوابی راحت و تشکی مناسب شروع می شود. این شروع عالی با شناخت بهترین برند های صنعت کالای خواب بسیار ساده تر می شود و شما می توانید از کیفیت آتی آن هنگام خواب در اتاق خود، مطمئن باشید.

ابتدا تعریف مختصری از کالای خواب داشته باشیم

اتاق خواب همراه با لیست کامل کالای خواب

مجموعه ای اکسسوری که برای ایجاد یک خواب راحت نیاز است را کالای خواب می گویند. این وسایل علاوه بر ارائه گرمایی که توسط پتو و لحاف و روتختی ایجاد می شود. راحتی قرارگیری کمر و سر از طریق تشک و بالش را امکان پذیر می کنند. همچنین ست کالای خواب میتواند جنبه تزئینی و مجموعه کاملی برای تکمیل اتاق خواب کودک، نوجوان و تازه عروس نیز باشد.

کالای خواب اکسسوری است که معمولا بر روی تختخواب قرار میگیرد و شامل: پتو، بالش، لحاف، کوسن، تشک، ملحفه و روتختی میشود. کالای خواب تاثیر مستقیمی در کیفیت خواب ما دارد و باید به گونه ایی مناسب برای فصلهای گرم یا سرد انتخاب شود.

در صورت تمایل برای مطالعه بیشتر در مورد کالای خواب و لیست انواع آن، می توانید مقاله “کالای خواب شامل چیست” را مطالعه فرمائید.

 

<< مشاهده قیمت و خرید انواع کالای خواب آلمانی و ترکی ژرمن کالا >>

 

برندهای مطرح صنعت کالای خواب

اگر سری به بازار کالای خواب زده باشید حتما با نام های مختلف و تولیدکنندگان داخلی و خارجی متعددی رو به رو شده اید. بسیاری از نام های خارجی این صنعت سابقه ای نامعلوم داشته و یا در صورت داشتن نامی مطرح، اعتباری به اصالت آن ها وجود ندارد. همین امر باعث مردد ماندن و اشتباه خریداران شده است. می توان برند های زیر را به عنوان بهترین ها در کالای خواب دانست:

 

1. دانلو پیلو آلمانی؛ ارائه دهنده بهترین تشک، زیر تشک، تاپر و بالش طبی

برند دانلو پیلو

در صفحه about us از سایت dunlopillo می‌خوانیم؛ “بعد از ۸۵ سال تحقیق و نوآوری، عجیب نیست که به شدت مشتاق استراحت باشیم”. بله در دوران امروزی ۸۵ سال عمر زیاد و مفیدی برای کسب تجربه و خلاقیت در هر زمینه‌ای است؛ محصولات فعلی تولیدی توسط شرکت دانلوپیلو حاصل تجربه‌ای ۸۵ ساله در صنعت تولید و عرضه انواع کالای خواب است.

دهه‌های ۱۹۲۰ تا ۱۹۴۰ سال‌های آغازین برای شرکت دانلوپیلو است؛ در این سال‌ها دانشمندان دانلوپ به سرپرستی ای. اِی. مورفی، فوم لاتکس دانلوپیلو را کشف کردند. دانلوپیلو اولین بار لاتکس را در صندلی‌های تراموا، قطارها و اتوبوس‌های برقی به کار برد.

صنعت هوایی از فوم لاتکس برای تودوزی و رودوزی کابین‌ها و صندلی‌هایش استقبال کرد. همچنین دانلوپیلو اولین تشک‌های لاتکس را به‌منظور حفظ تازگی و ثابت نگه داشتن شکل آنها بدون وارد کردن پف و هوا به داخل تشک تولید کرد. اینها امتحانی برای دستیابی به موفقیتی بزرگ برای دانلوپیلو بود.

 

<< مشاهده قیمت و خرید انواع محصولات برند دانلوپیلو  از ژرمن کالا >>

 

2. برند ایکیا (IKEA) آلمانی؛ ارائه بهترین محصولات خواب و لوازم بچه

برند ایکیا

ایکیا (IKEA) یکی از بزرگترین برندهای تولید و فروش مبلمان و لوازم خانگی است که چند سالی لقب بزرگترین فروشنده مبلمان در جهان را یدک کشیده است. ایکیا بیشتر با طراحی های مدرنش در تولید انواع محصولات و نیز طراحی داخلی منحصر به فرد فروشگاه هایش شناخته می شود.

کالاهای ایکیا شامل انواع مبلمان، کمد و کابینت، کالای خواب، لوازم بهداشتی، لوازم نوزاد و کودکان، لوازم آشپزخانه، ابزار نور و روشنایی، فرش و کفپوش، اکسسوری‌های دکوراسیون داخلی و… می‌شود.

اینگوار کمپراد، ایکیا را در سال ۱۹۴۳ و در ۱۷ سالگی با فروش کالاهایی چون مداد، کیف پول و قاب عکس تاسیس کرد. زادگاه او، شهری سنگی و ناهموار در سوئد بود که ساکنان آن مجبور بودند با حداقل امکانات و وسایل اندک زندگی کنند. از این رو گفته می شود اهالی این شهر، مردمانی مقتصد و مبتکرند که خود برای مشکلات روزمره شان راه حلی می یابند. میراثی که بعدها در ایکیا تجلی یافت.

کمپراد هزینه تاسیس ایکیا را از جایزه ای که پدرش پس از موفقیت تحصیلی به او داده بود، تامین کرد. نام IKEA از حروف ابتدایی نام بنیانگذارش Ingvar Kamprad، مزرعه ای که در آن بزرگ شد Elmtaryd، و دهکده نزدیک محل زندگیش Agunnaryd تشکیل شده است.

 

<< مشاهده قیمت و خرید انواع محصولات برند ایکیا  از ژرمن کالا >>

 

3. برند های آلمانی، نشانی بر کیفیت بالای کالای خواب

برند آلمانی

بررسی های انجام شده توسط موسسه یوگوو (YouGov) نشان داده است که کالاهای ساخت آلمان از محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان برخوردارند. در این بررسی که با همکاری دانشگاه کمبریج در سال ۲۰۱۹ انجام شد، به بررسی و مقایسه اعتماد و محبوبیت کالاهای ساخته شده ۱۲ کشور در میان مصرف کنندگان در ۲۳ کشور مختلف پرداخته است.

به طور میانگین حدود ۵۰% مصرف کنندگان در این ۲۳ کشور، اذعان کرده اند مشاهده ی برچسب “ساخت آلمان” بر روی یک کالا تاثیر مثبتی بر روی آن ها می گذارد. از این نظر محصولات ساخت آلمان رتبه نخست را در میان محصولات دیگر کسب کردند.

ایتالیا و انگلستان به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند. در میان کشورهای آسیایی ژاپن، کره جنوبی، چین و هنک کنگ نیز در این بررسی مورد مطالعه قرار گرفتند. محصولات ژاپنی نسبت به محصولات رقیب منطقه ای خود، کره جنوبی، بسیار پیشتازتر بودند. ۴۵% مصرف کنندگان در مورد محصولات این کشور نظر مثبت و ۱۱% نظر منفی داشتند. در مورد کره جنوبی این درصدها به ترتیب ۲۶ و ۲۱ درصد بود.

 

4. برند انگلیش هوم ترکیه ایی؛ از بهترین مارک های لحاف و روتختی ترک

برند انگلیش هوم ترکیه

برند انگلیش هوم یکی از برندهای زیرمجموعه هولدینگ تورگوت آیدین است. این هلدینگ بزرگ که با بیش از ۷۰ هزار کارمند از بزرگترین کارفرمایان ترکیه محسوب می شود، در سال ۱۹۵۸ توسط تورگوت آیدین تاسیس شد. این هولدینگ بعدها اقدام به خرید برندها و شرکت های مختلفی کرده و حوزه فعالیتش را در زمینه های مختلف گسترش داد.

برند انگلیش هوم در سال ۲۰۰۹ به این هولدینگ پیوست. در آن زمان این برند در زمینه منسوجات خانگی فعالیت می کرد و تنها دارای سه فروشگاه در ترکیه بود. انگلیش هوم پس از پیوستن به هلدینگ تورگوت آیدین، به طور پیوسته مسیر رشد و شکوفایی را طی کرد و توانست در مدت زمانی کوتاه به برندی بین المللی تبدیل شود.

در حال حاضر، انگلیش هوم دارای نزدیک به ۳۰۰ فروشگاه در سراسر ترکیه است. در برخی از شهرهای بزرگ ترکیه از جمله استانبول، آنکارا و… چندین فروشگاه انگلیش هوم در نقاط مختلف شهر وجود دارد. فروشگاه های انگلیش هوم محدود به کشور ترکیه نشده و این برند با تاسیس بیش از ۱۰۰ فروشگاه دیگر، محدوده خدمات خود را به کشورهایی چون یونان، بلغارستان، رومانی، اوکراین، لهستان، قبرس، ازبکستان، کویت، آذربایجان و گرجستان نیز گسترش داده است.

آخرین فروشگاه بخش بین الملل این برند، در لوزان سوییس تاسیس شده است. انگلیش هوم در تلاش است تا تعداد فروشگاه های حضوری و آنلاین خود را در سراسر جهان افزایش دهد.

 

<< مشاهده قیمت و خرید انواع محصولات برند انگلیش هوم ترکیه از ژرمن کالا >>

 

دیگر برند های موفق در حوزه تولید و عرضه انواع کالای خواب

از بهترین مارک های کالای خواب علاوه بر موارد فوق، می توان به ترتیب موارد زیر را نام برد:

  • برند تاچ ترکیه ایی
  • برند یاتاش ترکیه
  • ازدلیک ترکیه ایی
  • سارو ترکیه ایی
  • لایکو ایرانی
  • گلبافت ایرانی

 

در خرید کالای خواب؛ برند های آلمانی بهتر است یا ترکی

در صورتی که به دنبال برند های خارجی کالای خواب هستید، باید گفت محصولات ترکی و آلمانی از محصولات در دسترس در ایران هستند. دقتداشته باشید که هر یک از مارک های ترکی و آلمانی در یک قسمت خاص از محصولات کالای خواب برتری دارند. برای تشک، بالش و محافظ تشک، پیشنهاد می کنیم از محصولات آلمانی استفاده کنید. و برای روتختی، لحاف و پتو از محصولات ترکیه ایی خرید کنید.

 

نتایج نظر سنجی در مورد بهترین مارک های کالای خواب

نظرسنجی های انجام شده بین مصرف کنندگان کشورهای مختلف نشان داده است از میان برندهای مختلفی که در صنعت لوازم خانگی فعالیت می کنند، اطمینان خریداران به برندهای آلمانی بسیار بیشتر از تولیدات سایر کشورهاست. در ایران نیز کیفیت کالای آلمانی همواره زبانزد مردم بوده است. یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان کالای خواب در این کشور، برند دانلوپیلو می باشد که سابقه فعالیتش به سال ۱۹۲۰ باز می گردد.

تکنولوژی لاتکس، قدمی بزرگ در ارتقای محصولات خواب

متخصصان صنعت کالای خواب، دانلوپیلو را با محصولات تولید شده از لاتکس طبیعی می شناسند. ماده ای که اولین بار توسط این شرکت آلمانی در تولید کالای خواب به کار گرفته شد. لاتکس طبیعی دارای خواص منحصر به فرد و ویژه ایست که آن را از سایر مواد به کار رفته برای تولید کالای خواب متمایز می سازد. آنتی باکتریال، مقاوم به حشرات تختخواب، ضد قارچ، عاری از بوی نامطبوع و … تنها گوشه ای از ویژگی های برجسته ی لاتکس طبیعی است.

تکنولوژی لاتکس طبیعی در کالای خواب دانلو پیلو

این ماده دارای طول عمر و ماندگاری به مراتب بیشتری نسبت به سایر مواد است، از این رو خرید کالای خواب لاتکس طبیعی، خریدی مقرون به صرفه و اقتصادی است. دانلوپیلو نه تنها اولین برندی است که به استفاده از لاتکس طبیعی برای تولید انواع کالای خواب روی آورد بلکه از معدود شرکت هایی است که از لاتکس ۱۰۰ درصد طبیعی استخراج شده از صمغ درختان کائوچو در تولید تشک طبی استفاده می کند.

دانلوپیلو در طول بیش از ۸ دهه فعالیت خود در این صنعت، انواع مختلفی از تشک، بالش و تاپرهای طبی را تولید و به بازار ده ها کشور جهان عرضه کرده است. در طول این سال ها، دانلوپیلو توانسته به دلیل کیفیت بالای محصولاتش، گواهی ها و استانداردهای مختلف بین المللی را از آن خود کند. محبوبیت و رضایت از این برند در میان مصرف کنندگان باعث شد تا دانلوپیلو به اولین برند کالای خواب تبدیل شود که دارای سه عنوان “بهترین خرید” از موسسه بررسی کالای Which? شود.

حمایت بالش دانلو پیلو از گردن

اهمیت کالای خواب استاندارد

حمایت از بدن و حفظ ستون فقرات در راستای مناسب اصلی ترین وظیفه یک کالای خواب است. تشک و بالش بیش از سایر وسایل خواب در این زمینه نقش دارند. اگر تشک بسیار نرم باشد، باعث فرو رفتن بدن در تشک شده و موجب کمردرد می شود. تشک های بسیار سفت نیز تنها از قسمت های سنگین تر بدن حمایت کرده و باعث فشار بر شانه و لگن می شوند. برخی از تولیدکنندگان برای حفظ راستای استاندارد بدن در طول خواب طراحی خاصی را در تولید تشک های خود در پیش گرفته اند.

به عنوان مثال در تشک های طبی دانلوپیلو هفت منطقه مختلف تعریف شده که در هر منطقه میزان سفتی و نرمی تشک بسته به قسمتی از بدن که روی آن قرار می گیرد، متفاوت است. همین امر باعث شده انحنای بدن به طور کامل توسط این تشک ها احاطه شده و فشار بر بردن کاهش یابد.

حفظ سر و گردن در راستای مناسب و جلوگیری از ایجاد فشار بر آن نیز بر عهده بالش است. بالش نه باید آنقدر نرم باشد که نتواند از سر و گردن حمایت کند و نه باید آن قدر سفت باشد که بر آن فشار آورد. برخی از بالش ها مانند بالش های پر، به مرور زمان نرم تر شده و شکل اولیه شان را از دست می دهند.

در این حالت احتمال ایجاد درد در ناحیه گردن افزایش می یابد. بالش های ساخته شده از فوم مانند فوم لاتکس و یا فوم های مصنوعی مموری از این نظر انتخاب مناسب تری هستند. با این حال به دلیل آن که مموری فوم ها معمولا باعث ایجاد گرما در ناحیه تماس با بدن شده و ممکن است برای برخی مصرف کنندگان نارضایتی هایی را به همراه داشته باشند.

 

خرید مستقیم کالای خواب خارجی در ایران

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا تنها وارد کننده مستقیم کالای خواب خارجی از برند های آلمانی در ایران است. جدیدترین و پرفروش ترین محصولات دانلوپیلو اعم از تشک طبی، محافظ تشک، بالش طبی و یا زیرتشکی را می توانید تنها با چند کلیک ساده به صورت آنلاین و مستقیم از سایت ژرمن کالا خریداری نمایید. ما در ژرمن کالا راه را برای خریدی آسان و مطمئن از بهترین برند خارجی کالای خواب برای شما فراهم کرده ایم. در این فروشگاه با متنوع ترین کلکسیون محصولات دانلوپیلو را با نازلترین قیمت ها رو به رو خواهید شد.

کیفیت و اصالت تمامی این محصولات توسط ژرمن کالا تضمین شده است. تشک های طبی دانلوپیلو دارای گارانتی ۵ ساله و زیرتشکی های این برند گارانتی ۲ ساله دارند. در ژرمن کالا برای راحتی بیشتر خریداران امکان خرید قسطی تشک های دانلوپیلو نیز فراهم شده است.

 

بهترین برند اقلام کالای خواب

بهترین برند های تشک طبی

بهترین مارک تشک طبی

کیفیت اصل و اساس ماندگاری هر برند است. در دنیای تشک رقبای زیادی وجود دارد که هر کدام با توجه به قدمت و کیفیت محصولات، محبوبیت متفاوتی دارند. البته دلیل دیگر محبوبیت انواع تشک طبی خدمات پس از فروشی است که هر برند نسبت به کالاهای خود در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. ما در این مقاله قصد داریم بهترین مارک تشک های طبی ایران و جهان را به شما معرفی کنیم تا به راحتی دست به انتخاب بزنید.

ادامه مطلب

 

بهترین برند محافظ تشک

محافظ تشک

محافظ تشک که به آن پد تشک و یا تاپر هم می گویند یک لایه اضافی است که بین شما و تشک تان قرار می گیرد. این لایه از نفوذ آلودگی و رطوبت به تشک جلوگیری می کند. همچنین این محصول عمر تشک شما را بالا می برد و به نوعی صرفه جویی در خرید تشک به حساب می آید. این تاپرها در تولیدی های برتر بین المللی و بهترین برند های محافظ تشک از مموری فوم و یا لاتکس تولید می شوند و به دلیل نقش حمایتی این فوم ها از کمر و گردن، می توانند از دردهای مزمن شما جلوگیری کرده و به حفظ ارگونومی استاندارد بدن هنگام خواب کمک کنند.

ادامه مطلب

 

معروف ترین برند لحاف لوکس در ایران

لحاف

اگر تجربه اقامت در یک هتل مجلل را داشته باشید حتما می دانید هیچ چیز مثل خوابیدن بر روی تخت خواب های نرم و راحت هتل ها آرامش بخش نیست. روتختی های مجلل، لحاف های لوکس و بالش های اضافی، تخت هتل ها را بسیار بهتر از تخت های ما در خانه می کنند. در این میان لحاف ها تاثیر زیادی بر راحتی و نیز نمای ظاهری یک تخت ایده آل دارند.

ادامه مطلب

 

بهترین برند روتختی ترک

مارک-های-معروف-روتختی-ترک-کدامند-

شما یک سوم عمر خود را در میان پارچه های روتختی می گذرانید. بنابراین اگر می خواهید از داشتن خوابی راحت و آسوده مطمئن شوید، باید یک ست روتختی کامل و باکیفیت داشته باشد. ست های روتختی عمدتا شامل روبالشی، روکش لحاف و ملحفه هستند که هر یک وظیفه پوشش و محافظت از یک کالای خواب را برعهده دارند. برای خرید یک ست روتختی استاندارد و مناسب، فاکتورهای زیادی همچون جنس، ابعاد، طرح و رنگ را باید در نظر گرفت.

ادامه مطلب

 

بهترین برند پتو ترکیه ای

برند های پتو ترکیه ای

 

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.