خانه » مجله اینترنتی » اخبار » بهترین تشک طبی فنری

بهترین تشک طبی فنری

بهترین تشک طبی فنری

احتمالا شما هم می‌دانید که تشک‌های فنری سالیان بسیاری است که محبوب هستند. امروزه طراحی سنتی تشک‌های فنری بسیار تغییر کرده است. ما لیستی از بهترین تشک‌های فنری امروزی را انتخاب کرده‌ایم. در ادامه شما را برای خرید بهترین تشک طبی فنری راهنمایی می‌کنیم. درساختار تشک‌‌های طبی امروزی از لاتکس و مموری فوم نیز استفاده می‌شود که حس خوش خوابیدن بر روی فنرهای مارپیچ را برای شما چندین برابر می‌کند.

تشک طبی

 

تشک فنری چگونه تشکی است؟

تعریف ساده تشک فنری در نام آن یافت می شود. تشکی با هسته داخلی متشکل از فنرها. این فنرها کویل نامیده می شوند و هسته نگهدارنده تشک را تشکیل می دهند. تشک های فنری در اواخر دهه 1800 اختراع شدند و از دهه 1930 به محبوب ترین نوع تشک تبدیل شدند. کویل های فولادی فنری بسیار عالی از کمر شما پشتیبانی می کنند و تا به امروز منحصر به فرد و مورد توجه هستند. اگر تشک فنری را تشریح کنید، مواد دیگری را خواهید یافت که طول عمر و راحتی آن را افزایش می‌دهد. اطراف کویل ها فوم پلی اورتان محکمی است. این فوم فنرها را در جای خود نگه می‌دارد. بسیاری از تشک‌های فنری امروزی را می‌توان به‌عنوان تشک هیبریدی توصیف کرد. یک قسمت از تشک فنر و یک قسمت مموری فوم یا لاتکس است.

خرید تشک طبی

 

انواع کویل

یکی از مهم ترین عواملی که در هنگام خرید تشک فنری باید در نظر گرفت، نوع سیم پیچ های موجود در داخل آن است. نوع سیم پیچ بر میزان راحتی یک تشک، مدت زمان ماندگاری و هزینه آن تأثیر می گذارد.

کویل‌های جیبی

به عنوان کویل های بسته بندی جداگانه یا کویل های مارشال شناخته می شوند، فنر جیبی پیشرفته ترین نوع سیم پیچ است. هر فنر به صورت جداگانه در یک پارچه پیچیده می شود و سپس در طول مونتاژ به یکدیگر متصل می شود. این فرایند منجر به تولید تشکی راحت و با دوام می‌شود زیرا کویل‌ها مستقل از یکدیگر کار می‌کنند.

کویل‌های متصل

این طرح به جای سیم پیچ های منفرد شامل یک سیم متصل و پیوسته است که به صورت ردیف هایی ساخته می شود که شبیه به یک سری S شکل است. فوق العاده بادوام و مقرون به صرفه است. اما خیلی راحت یا بی صدا نیست.

بهترین تشک فنری

 

تشک فنری چه احساسی را منتقل می‌کند؟

احتمالا شما هم با تکیه گاه محکم تشک‌های فنری آشنا هستید. میزان انعطاف پذیری هر تشک فنری متفاوت است. در ساختار تشک‌های فنری برای افزایش حس راحتی و کاهش فشار برروی بدن گاهی از مموری فوم استفاده می‌شود. اگر روی یک تشک فنری دراز بکشید، اغلب فقط یک لایه بسیار نازک از فوم پلی اورتان وجود دارد. این نوع تشک ممکن است بیش از حد سفت و قوی به نظر برسد. در ساختار بهترین تشک‌های فنری از مواد با کیفیت بالا برای ایجاد حسی متعادل استفاده می‌کنند.

تشک فنری برای چه کسانی خوب و برای جه کسانی بد است؟

مزایای تشک فنری آن را به گزینه ای بسیار خوب برای بسیاری از افراد تبدیل می کند. بسیاری اما نه همه. در ادامه بررسی می‌کنیم که برای چه کسانی مناسب است.

تشک فنری برای این گروه از افراد مناسب است

  • افرادی که به پشت و یا بر روی شکم می‌خوابند. افرادی که به تشک سفت نیاز دارند. مخصوصاً افرادی که به پشت یا بر روی معده‌ می‌خوابند به تشک سفت نیاز دارند تا ستون فقرات آنها تراز شود.
  • برای افرادی که در محیط‌های گرم می‌خوابند. تشک های فنری بهترین گزینه برای رفع نیازهایشان است. به دلیل گردش هوایی که در بین فضای سیم پیچ ها وجود دارد تشک دارای قابلیت تنفس است. همچنین تشک فنری برای کسانی که در آب و هوای گرم و بدون تهویه زندگی می کنند خوب می‌باشد.
  • تشک‌های فنری برای سالمندان و افرادی که ضعف حرکتی در هنگام خروج از تخت خواب را دارند مناسب است.

تشک فنری برای این گروه از افراد مناسب نیست

  • برای افرادی که به پهلو می‌خوابند به دلیل افزایش فشار در ناحیه شانه ها، باسن و مچ پا این تشک برای آنها مناسب نیست. تشک مموی فوم برای این گروه از افراد مناسب است.
  • تشک فنری برای زوج‌ها گزینه‌ی خیلی مناسبی نمی‌باشد، زیرا حرکات شریک خواب شما را در سرتاسر تشک انتقال می‌هد. تشک لاتکس برای زوج‌ها مناسب است.
  • افرادی که تمایل دارند که تشک آنها برای سال‌های بسیاری دوام داشته باشند.

تشک طبی خارجی

در هنگام خرید چه نکاتی را باید در نظر گرفت

هنگامی که شما قصد خرید تشک فنری را دارید، چندین فاکتور وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که تشک با کیفیتی را پیدا می کنید که برای شما مناسب است.

حالت خواب شما

تشک های فنری و هیبریدی به دلیل استحکام خوبی که دارند برای افرادی که به پشت یا بر روی شکم می‌خوابند مناسب است. تشک فنری فقط برای افرادی که به پهلو می‌خوابند مناسب نیست با این حال تشک‌های هیبریدی که در ساختار آنها از مموری فوم استفاده شده برای افرادی که به پهلو می‌خوابند مناسب است.

تعداد کویل‌ها و سیم پیچ‌ها

تعداد کویل، تعداد سیم پیچ های یک تشک است و بر حس راحتی و طول عمر تشک تأثیر می گذارد. به عنوان یک قاعده کلی، هرچه تعداد سیم پیچ ها بیشتر باشد، احساس بهتری نسبت به تشک خواهید داشت و ماندگاری تشک بیشتری خواهد بود. به دنبال تشکی باشید که حداقل 800 سیم پیچ داشته باشد. گیج سیم پیچ اندازه گیری ضخامت کویل ها است. گیج بالاتر به معنای سیم پیچ نازک تر است. یک سیم پیچ با گیج بالا و نازک انعطاف پذیرتر خواهد بود و کمی احساس نرمی را برای تشک به همراه دارد. یک سیم پیچ ضخیم و با گیج پایین بسیار محکم و بادوام خواهد بود.

تشک آلمانی

 

بودجه

شما می‌توانید تشک‌های فنری ارزان قیمت را پیدا کنید اما قطعا کیفیت کویل‌ها بسیار ضعیف است. به خاطر داشته باشید که یک مدل ارزان قیمت بعید است که برای شما تشک راحتی باشد و طول عمر چندانی ندارد. البته این بدان معنا نیست که هر تشک گران قیمتی ارزشش را دارد. در هنگام خرید تمام عوامل را بررسی کنید و از برند‌های معتبر خرید کنید.

سخن پایانی مشاوران ژرمن کالا برای شما

همیشه به دنبال تشکی باشید که گارانتی طولانی مدت دارد. ضمانت‌های تشک معمولاً فقط مشکلات مربوط به تولید را پوشش می‌دهند. یک گارانتی خوب باید حداقل 2 سال طول بکشد. مراقب گارانتی های کوتاه مدت باشید. آنها اغلب یک محصول بی کیفیت را به شما می‌فروشند. با مراجعه به سایت ژرمن کالا می‌توانید کالای خواب بسیار با کیفت و %100 آلمانی را خریداری کنید.

ژرمن کالا

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.