خانه » مجله اینترنتی » اخبار » تولد ژرمن کالا

تولد ژرمن کالا

هدایای ژرمن کالا

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا فعالیت خود را در سال ۱۳۹۶ با هدف ارائه بهترین و مدرن ترین لوازم خانگی اروپایی به ایرانیان آغاز کرد. ژرمن کالا از ابتدای فعالیتش تا به امروز، همواره کیفیت را سرلوحه و هدف خود قرار داده است. همین امر ژرمن کالا را بر آن داشت تا به سراغ معتبرترین برندها و تولیدکنندگان اروپایی برود. برندهایی که هر کدام پس از چند دهه سابقه در صنعت تولید لوازم خانگی، به نام هایی معتبر و مورد اطمینان تبدیل شده و محصولاتشان، بازار کشورهای مختلفی در سراسر جهان را پوشش می دهد:

تولد فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا

برند های خوش نام خارجی که می توانید از ژرمن کالا خرید کنید

دانلوپیلو (تاسیس ۱۹۲۰ آلمان)

اولین تولیدکننده کالای خواب با تکنولوژی لاتکس طبیعی در جهان، دارنده گواهی Kitemark از موسسه استاندارد بریتانیا و اولین تولید کننده کالای خواب دارای سه نشان “Best Buy” از موسسه Which?.

کلین ولکه (تاسیس ۱۹۶۸ آلمان)

تولیدکننده برتر لوازم حمام و لوازم سرویس بهداشتی در کشورهای آلمانی زبان با ۵۰۰۰ توزیع کننده در ۴۰ کشور جهان، و عضو مجمع بین المللی Possehl از سال ۲۰۱۰ میلادی.

ونکو (تاسیس ۱۹۵۹ آلمان)

از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم حمام و سرویس بهداشتی در اروپا با تولید روزانه ۶۰۰۰ محصول، دارنده بیش از ۱۰۰۰ ثبت اختراع و برنده جایزه “Plus X Award” بزرگترین جایزه نوآوری جهان در زمینه فناوری، ورزش و سبک زندگی.

ایکیا (تاسیس ۱۹۴۳ سوئد)

بزرگترین برند تولید و فروش مبلمان و لوازم خانه و آشپزخانه در جهان از سال ۲۰۰۸ و دارای ۴۲۵ فروشگاه در ۴۹ کشور جهان.

متالتکس (تاسیس ۱۹۴۵ سوییس)

از بزرگترین تولیدکنندگان اکسسوری آشپزخانه در اروپا با تولید روزانه بیش از ۱۲۰ هزار محصول تحت گواهینامه های بین المللی ISO9001 و SA8000.

اشپیرلا (تاسیس ۱۹۵۸ سوییس)

پیشروترین شرکت در زمینه تولید لوازم حمام و سرویس بهداشتی در اروپا با سه شعبه عمده در سوییس، فرانسه و آلمان، صادرکننده به بیش از ۶۰ کشور جهان.

برند های تامین کننده محصولات خارجی ژرمن کالا

در مسیر توسعه …

ژرمن کالا کار خود را با ارائه اکسسوری های آشپزخانه، لوازم بهداشتی، کالای خواب و نیز پوشاک ترک و اروپایی شروع کرد. به موازات افزایش تنوع محصولات، ژرمن کالا همواره در جهت بهبود خدمات فروش، ارسال و گارانتی محصولات گام برداشته است. این فروشگاه بزرگ اینترنتی، اکنون با ارائه بیش از ۳۰۰۰ محصول مختلف در ۵ زیر مجموعه مجزا؛ حمام و سرویس بهداشتی، خانه و آشپزخانه، اتاق خواب، کالای خواب، پوشاک، به یکی از بزرگترین فروشندگان لوازم اتاق خواب، سرویس های بهداشتی و آشپزخانه در ایران تبدیل شده است. ژرمن کالا رضایت بالای مشتریان خود را مرهون اصالت و کیفیت محصولاتش، ارسال سریع و به موقع و پشتیبانی مناسب است.

ژرمن کالا پل میان شما و بازار اروپا

با توجه به حضور گسترده کالاهای قاچاق و تقلبی در بازار کشور، خرید کالای اصل خارجی همواره دغدغه اصلی خریداران ایرانی بوده است. ژرمن کالا پایانی بود بر این دغدغه. تمامی محصولات ژرمن کالا دارای ضمانت اصالت کالا هستند. هر یک از خریداران نیز می توانند با اسکن بارکد نصب شده بر روی محصولات، مستقلا نسبت به اصالت کالای خریداری شده اطمینان حاصل کنند.

جدا از نگرانی در مورد اصالت کالاهای عرضه شده به عنوان کالای خارجی، وجود واسطه ها، خریداران را با قیمت های سرسام آور مواجه می کند. در همین راستا، ژرمن کالا خود اقدام به واردات بی واسطه و مستقیم محصولات اروپایی کرده است. با توجه به حذف واسطه ها، عمده فروشان و خرده فروشان، این محصولات با حداقل سود و قیمتی بسیار مقرون به صرفه در اختیار خریداران ایرانی قرار گرفته است.

تولید ژرمن کالا در ایران

هدیه ژرمن کالا به شما در سالگرد تاسیس شرکت

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا قصد دارد هر سالگرد تاسیسش را با هدیه ای ویژه با شما جشن بگیرد. محصولات خریداری شده در روز ۳۰ دی ماه، سالروز تاسیس ژرمن کالا، مشمول ارسال رایگان به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

آیا به فکر خرید وسایل جدید و یا تعویض وسایل قدیمی خود برای سال نو هستید؟ از خرید کالای ارزان و بی کیفیت متضرر شده اید و به دنبال کالایی باکیفیت و بادوام هستید؟ علاقه مند به استفاده از وسایل اصل خارجی هستید، اما بودجه محدودی دارید؟ فرصت استثنایی خرید از ژرمن کالا را از دست ندهید. با ژرمن کالا، خرید از بازارهای مدرن اروپایی را تجربه کنید. یک بار بخرید، یک عمر استفاده کنید.

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.