پیاله سفید 6 عددی طرح کج arow ترکیه ای

ناموجود

برند:

کد کالا:
8681922015871

ویژگی های محصول

  • ساخت کشور ترکیه
  • طرح کج جذاب
  • بسته 6 عددی
  • سفید رنگ
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیاله سفید 6 عددی طرح کج arow ترکیه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

جنس

چینی

تعداد در بسته

6 عدد

ابعاد

10×13 سانتی متر

معرفی پیاله سفید 6 عددی طرح کج arrow

در روزگار فعلی آنقدر ظرف‌های خاص و متفاوت وجود دارد که اگر خودتان را به داشتن آنها مهمان نکنید، حتما پشیمان خواهید شد. یکی از این ظروف پیاله سفید 6 عددی طرح کج arrow است. این پیاله‌ها به خاطر طرح خاص و جذابی که دارند می‌توانند برای سرو بسیاری از غذاها عالی باشند و ضمنا نظر مهمانان‌تان را هم به خود جلب کنند. پیاله سفید 6 عددی طرح کج arrow سایزی عالی و مناسب برای سرو انواع چاشنی‌ها، خوراکی‌های کوچک، میوه‌های کوچک و دورچین‌ها دارد. در برخی از رستوران‌های بین‌المللی؛ چاشنی غذا را در این پیاله ها می‌ریزند و آن‌را کنار برنج می‌گذارند. با این روش، می‌توانید محتویات داخل ظرف را به آسانی ببینید و آن‌را به برنج‌تان هم اضافه کنید.

پیاله سفید 6 عددی طرح کج arrow یک پیشنهاد عالی برای تمام کسانی است که دوست دارند ظرف‌های خاص و متفاوت را سریع و آسان از بهترین برندها دریافت کنند.با پیاله سفید 6 عددی طرح کج arrow شما ظرف‌هایی متفاوت و زیبا دارید که در هر خانه‌ای پیدا نمی‌شود میتوانید از زیبایی و منحصر به فرد بودن آنها حسابی لذت ببرید.ژرمن کالا با ارائه بهترین برندهای اروپایی و ترک، محل اتصال شما به جهان کالاهای باکیفیت است و می‌تواند کاری کند که بدون سفر به خارج از کشور به بهترین محصولات کشورهای مختلف استفاده کنید.

محصولات منتخب