گیره آویز تکی پلاستیکی مکشی سفید مدل Diamond برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
5821114887

ویژگی های محصول

  • برند آلمانی
  • وزن ۳۵ گرم
  • جنس پلاستیک
  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • سایز ۶*۴*۸ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیره آویز تکی پلاستیکی مکشی سفید مدل Diamond برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 150 گرم
مدل

Diamond White

ابعاد

6x4x8 سانتی متر

رنگ

سفید

سایر توضیحات

نصب روی سطوح صاف و همچنین کمی ناهموار قابل جابجایی در هر زمان دارای 2 طبقه برند سوییسی

وزن

35 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی آویز مکشی Ricco Rhino Turquoise

گیره حوله ابزار ساده و عین حال کاربردی و ضروری برای هر خانه های است که به فضای خانه شما نظم داده و به کمک آن می توانید وسایل خود را مرتب کنید. اگر به طور مکرر در حال جا به جایی و تغییر خانه هستید پس آویز حوله مدلRicco Rhino Turquoise بهترین انتخاب برای شما می باشد آویز حوله ابعاد و رنگ مناسبی داشته به راحتی قابل جا به جایی می باشد شما می توانید آویز حوله خارجی را در هر جایی که می خواهید نصب کنید این آویز حوله آلمانی نیاز به ابزار خاصی برای نصب نداشته و به کمک فنجان مکشی که در پشت آن طراحی شده است نصب می شود فنجان های مکشی قدر مکش فوق العاده ای داشته به خوبی روی سطح کار نصب شده و ثابت می ماند.

آویز حوله آلمانی طراحی منحصر به فردی دارد نگین زیبایی که روی آن طراحی شده است جلوه ای خاص به فضای خانه شما می دهد همچنین رنگ سفید آویز با هر دکوراسیونی مطابقت دارد. قلاب دستگیره حوله استحکام بالایی داشته وزن زیاد را به خوبی تحمل می کند. در صورت کثیف شدن، شستشوی آویز حوله آلمانی آسان می باشد به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. مواد به کار رفته در تولید گیره حمام خارجی از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است و کاملا با محیط زیست سازگار می باشد و به بدن انسان آسیب نمی رساند. این آویز تولید شرکت کلین ولکه می باشد کلین ولکه یکی از شرکت های معتبر معروف در زمینه تولید محصولات حمام و سرویس بهداشتی است. آویز حوله آلمانی ماندگاری بالایی دارد با گذشت زمان تغییر شکل نمی دهد. از گیره حمام خارجی می توانید برای اتاق خواب، حمام، کمد، کابینت ، آشپزخانه، دفتر و غیره استفاده کنید.

محصولات منتخب