گیره آویز پلاستیکی مکشی easy hooks برند کلین ولکه طلایی

ناموجود

برند:

کد کالا:
5093488887

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • وزن ۳۶٫۳ گرم
  • جنس پلاستیک با یک شاخه
  • ابعاد ۷*۷ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیره آویز پلاستیکی مکشی easy hooks برند کلین ولکه طلایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

easy hooks orange

ابعاد

7×7 سانتی متر

رنگ

نارنجی

سایر مشخصات

قابلیت اتصال به دیوار به صورت مکش ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

وزن

36.3 گرم

جنس

پلاستیک با کیفیت

معرفی آویز مکشی easy hooks orange

آویز چسبی مدل easy hooks orange از پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده است این آویز مکشی تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد که از طریق فنجان های مکشی که در پشت آن طراحی شده به دیوار اتاق، آشپزخانه، حمام و… می چسبد. این آویز حوله طرح و رنگ ها متنوع ای دارد که می توانید با توجه به دکوراسیون و اکسسوری های خانه خود یکی را انتخاب کنید. این آویز طراحی منحصر به فردی دارد که نصب را برای شما آسان می کند فنجان ها مکشی قدرت مکش بالایی دارند و به خوبی روی سطح کار نصب شده و ثابت می ماند. دقت کنید فنجان مکشی را روی سطح صاف و تمیز بچسباند. از آویز خارجی می توانید در مکان های مختلف برای آویزان کردن انواع کلید، حوله، دستمال، پیش بند و… استفاده کنید.

آویز مکشی آلمانی به شما این امکان را می دهد تا هر زمان که به وسایل خود نیاز داشتید در کمترین زمان به آن دسترسی داشته باشید. آویز حوله خارجی را می توان به عنوان یک وسیله تزئینی نیز استفاده کرد طرح و رنگ زیبای این وسیله با هر سبک و دکوراسیونی مطابقت دارد. آویز حوله خارجی وسیله ای زیبا و کاربردی برای هر خانه ای می باشد این آویز حوله می تواند نیاز شما را برطرف کرده و محیط زندگی شما را مرتب کند. آویز حوله خارجی برای نگهداری وسایل سبک بسیار مناسب است ولی دقت داشته باشید که برای نگهداری وسایل سنگین از آن استفاده نکنید.

به کمک این وسیله می توانید در فضای کمد، کابینت و… خود صرفه جویی کنید. آویز حوله خارجی به راحتی تمیز می شود و می توانید آن را با دستمال مرطوب و یا آب و مواد شوینده ملایم بشویید. در هنگام شست و شو از آب داغ و مواد شوینده قوی استفاده نکنید زیرا به ساختار آویز مکشی آسیب می رساند. فنجان های مکشی به کار رفته در آویز حوله خارجی قدرت مکش بالایی دارد که این خود به ثابت ماندن آویز کمک می کند و از افتادن وسایل شما جلوگیری می کند. آویز حوله را می تواند بار ها استفاده کنید فقط باید سطح کار را تمیز و مرطوب کنید.

محصولات منتخب

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.