گیره آویز پلاستیکی چسبی مدل Buddha طرح دار از برند ونکو

ناموجود

برند:

کد کالا:
20938100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • جنس پلاستیک
  • با قابلیت جا به جایی آسان
  • ابعاد ۲*۸٫۵*۸٫۵ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیره آویز پلاستیکی چسبی مدل Buddha طرح دار از برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 100 گرم
مدل

Buddha

ابعاد

سانتی متر 8.5 x 2 x 8.5

سایر توضیحات

بصورت چسب دوطرفه برای نصب قابل استفاده در تمام سطوح به سادگی کاغذ روی برچسب را برداشته و نصب می شود

طرح

دیواری

جنس

پلاستیک با کیفیت

معرفی آویز چسبی Buddha

آویز دیواری Buddha محصولی زیبا از برند آلمانی ونکو می باشد. این نوع آویز از نوع آویزهای Static-loc می باشد. به این معنا که برای اتصال این نوع آویزها به سطح، از فناوری خاصی استفاده شده است. برای نصب این آویز، ابتدا روکش پشت آن را جدا کرده و آویز را در محل مورد نظر خود قرار دهید. سعی کنید با انگشت تمام سطح آویز را با کمی فشار به سطح متصل کنید. برای نصب این آویز خارجی نیازی به استفاده از چسب ندارید. آویز توسط نیروی بین مولکولی به سطح متصل می شود. آویز دیواری Buddha شما را از سوراخ کردن دیوار و یا استفاده از ابزار و وسایل مختلف بی نیاز می سازد. در صورت نصب صحیح، این آویز می تواند به خوبی وزن وسایل مختلف شما را تحمل کرده و در جای خود ثابت می ماند.

با این وجود در صورت تمایل به جا به جایی می تواند به آسانی آویز را جدا و در مکان جدید مجددا استفاده کنید. این جا به جایی باعث صدمه به سطح و باقی گذاشت اثری روی آن نمی شود. مزیتی که موجب محبوبیت زیاد این نوع از آویزهای شرکت ونکو شده است. فناوری خاص به کار رفته در تولید این آویزها به صورت اختصاصی متعلق به این شرکت می باشد. این آویز آلمانی را می توان روی تمام سطوح صاف و هموار از جمله کاشی، شیشه و یا آینه نصب نمود. نام Buddha به دلیل تصویر مجسمه بودا که در صفحه پشتی آن نقش بسته است، بر روی این آویز گذاشته شده است. این صفحه، دایره ای شکل و دارای قطر ۸٫۵ سانتی متری می باشد. بر روی این صفحه، قلابی پلاستیکی و شفاف قرار دارد که محل آویزان کردن وسایل به شمار می رود. تصویر و نمای زیبای آویز Buddha آن را به عضوی دکوراتیو و زیبا تبدیل کرده است.

محصولات منتخب