اردوخوری چوبی بامبو سه خانه برند بامبوم ترکیه ای

300,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
8680136021210

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت بامبوم ترکیه
  • جنس چوب بامبو
  • دارای سه بخش
  • ابعاد ۳۴*۱۲*۲ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت
(1 customer review)

برچسب ها

1 review for اردوخوری چوبی بامبو سه خانه برند بامبوم ترکیه ای

  1. مهسا

    به نظر کوچیک میاد سایز بزرگتر ندارین؟

    • webadmin-site

      ابعاد محصول مناسب تنقلات هست سایز بزرگ تر هم به زودی موجود میشه.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 200 گرم
ابعاد 34 × 12 × 2 سانتیمتر
جنس

چوب بامبو

سایر مشخصات

در ماشین ظرفشویی شسته نشود, درب ندارد

معرفی اردوخوری چوبی BAMBUM

اردوخوری ظرفی بسیار پرکاربرد و محبوب میان مصرف کنندگان مختلف است. نام این ظرف از کلمه فرانسوی اردو به معنی پیش غذا گرفته شده است. هدف از طراحی و تولید این ظرف ها، سرو پیش غذا بوده است. امروزه از این ظرف برای سرو سایر مواد غذایی مانند آجیل، پاستیل، شکلات و … نیز استفاده می شود. اردوخوری بامبوم محصول کشور ترکیه یکی از اردوخوری های باکیفیت بازار است که تماما از چوب بامبو تولید شده است. بامبو چوبی بسیار مستحکم، بادوام و سازگار با محیط زیست می باشد. اردوخوری بامبوم سطحی بسیار هموار و صاف دارد، آلودگی ها و جرم نمی تواند روی این سطح تجمع یابد و بنابراین بسیار آسان و سریع تمیز می شود. این اردوخوری خارجی به دلیل استفاده از چوب بامبو عطر و طعم مواد غذایی را نیز به خود نگرفته و باعث تغییر طعم و بوی مواد نمی شود.

اردوخوری ترک بامبو از سه بخش تشکیل شده و می توان سه نوع ماده مختلف را در آن سرو کرد. از این اردوخوری خارجی زیبا می توان به عنوان ظرف سرو صبحانه و یا میان وعده استفاده کنید. سالاد، پوره، انواع فینگر فود، زیتون، آجیل و تنقلات از جمله موادی است که می توان با این اردوخوری زیبا سرو کرد. این اردوخوری ترک دارای ابعاد ۱۲ در ۳۴ سانتی متری است و ضخامتی حدودا ۲ سانتی متری دارد. بنابراین هر یک از بخش های این اردوخوری تقریبا ۱۰ در ۱۰ سانتی متری است و فضای کافی برای قرار دادن مواد غذایی را فراهم می کند. ظروف سرو غذا تاثیر زیادی بر ظاهر میز پذیرایی شما دارند. با استفاده از اردوخوری زیبای شرکت بامبوم میز پذیرایی تان را متفاوت زیباتر کنید.

محصولات منتخب