بسته 4 عددی برچسب شیشه و کاشی برند کلین ولکه طرح کوسه

ناموجود

برند:

کد کالا:
5364901969

ویژگی های محصول

  • برند کلین ولکه آلمانی
  • بسته 4 عددی
  • رنگ طوسی
  •  دارای بادکش برای اتصال به سطح
  • جنس پلاستیک pvc
  • ابعاد 10/5.11 سانتی‌متری
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته 4 عددی برچسب شیشه و کاشی برند کلین ولکه طرح کوسه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

sharky

ابعاد

11×10.5×0.8 سانتیمتر

رنگ

طوسی

سایر مشخصات

بسته 4تایی مناسب برای هر سطح صاف سیستم مکش مولکولی قابل جدا شدن به آسانی قابل استفاده مجدد ساخت کلین ولکه آلمان

وزن

499 گرم

جنس

پلاستیک با کیفیت (PVC )

معرفی استیکر چسبی sharky

استیکر کوسه Sharky محصول برند نام آشنای کلین ولکه می باشد. کلین ولکه برندی آلمانی و از تولیدکنندگان بزرگ اکسسوری های آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی می باشد. این برند برای تولید استیکرهای Sharky خود از PVC درجه یک و بسیار مرغوب استفاده می کند. این استیکرها توسط فنجانک های مکشی که در زیر استیکر قرار دارد، روی سطح متصل می شود. سطح موردنظر باید صاف و هموار باشد. این استیکرها را می توان روی کاشی، سرامیک، شیشه یا حتی آینه نصب کرد. قرار دادن چنین استیکرهایی در کف حمام، دوش یا وان می تواند از لغزندگی سطح بکاهد و مانع از سر خوردن فرد شود. با استفاده از این استیکرهای خارجی می توانید مطمئن شوید که حمامتان برای استفاده تمام اعضای خانواده ایمن است.

طرح کوسه به کار رفته در این استیکر می تواند باعث جذابیت بیشتر آن ها به ویژه برای کودکان شده است، به گونه ای که استفاده از آن ها در محیط حمام می تواند موجب ترغیب خردسالان شود. کلین ولکه این استیکرها را در بسته ۴ عددی عرضه کرده و در کنار هم قرار دادن آن ها می تواند بر زیبایی و کاراییشان بیفزاید. ابعاد هر کدام از این استیکرهای خارجی ۱۱ در ۱۰٫۵ سانتی متر می باشد. تصویر کوسه به کار رفته در نمای آن ها طوسی رنگ است. رنگی که در زمینه سفید، کنتراست خوبی ایجاد می کند و از سوی دیگر به سهولت با رنگ ها و چیدمان های مختلف ست می شود. مکان این استیکرهای خارجی را می توان به راحتی تغییر داد. جدا کردن آن ها باعث باقی ماندن اثری روی سطح نمی شود. از استیکرهای آلمانی Sharky می توان برای تزیین بخش های مختلف حمام، سرویس بهداشتی و یا آشپزخانه استفاده نمود.

محصولات منتخب