بالش طبی بلند 11 سانتیمتری لاتکس مدل Aqua 3 دانلوپیلو

ناموجود

برند:

کد کالا:
116957021

ویژگی های محصول

  • جنس: لاتکس 100% طبیعی با رویه پلی استر ضد حساسیت
  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • ابعاد: 35 در 67 سانتیمتر
  • ارتفاع: 11 سانتیمتر
  • قابلیت شستشو تا دمای 40 درجه سانتی‌گراد
  • دارای گارانتی اصالت و سلامت کالا
(1 بررسی مشتری)

برچسب ها

1 دیدگاه برای بالش طبی بلند 11 سانتیمتری لاتکس مدل Aqua 3 دانلوپیلو

  1. نرگس

    من این بالش رو از فروشگاه شما تهیه کردم ولی احساس کردم مقدارب ارتفاعش کمه البته میتونم برای دخترم استفاده کنم خیلی هم خوبه…ولی خواستم بپرسم اینا برای بچه هاست؟

    • webadmin-site

      این مورد از بالشهامون به دلیل ارتفاع کمشون به عنوان بالش کودک استفاده میشن ولی ابعادش مناسب بزرگسالان عزیز هم هست

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Aqua 3

ابعاد

11x67x35 سانتی متر

سایر توضیحات

عملکرد ضد آرتروز عمر و استحکام بالا دارای منافذ ریز داخل بالش برای گردش هوا و کاهش تعریق ضد آلرژی ضد گرد و غبار مناسب جهت کاهش دردهای گردن و شانه تهیه شده از 99 درصد پلی استر و 1 درصد الاستین

معرفی

بالش طبی دانلوپیلو مدل Aqua 3 یک بالش طبی و ارگونومیک، تولید شرکت آلمانی دانلوپیلو است. این شرکت که سابقه برجسته ای در تولید ملزومات خواب متفاوت و ارگونومیک دارد، بالش، لحاف، تشک و محصولات مدرن را با تکنولوژی روز دنیا و منطبق با استانداردهای جهانی برای راحتی بیشتر کاربران در هنگام خواب و استراحت ارائه می دهد.

بالش طبی خوب در ایجاد شرایط مناسب خواب تاثیر بسزایی دارد. انتخاب یک بالش مطلوب، مانع بیماری هایی مانند سردرد ، گردن درد و یا ناراحتی های ستون فقرات می شود. حال اگر از دردهای مزمن در این نواحی رنج می برید، اهمیت انتخاب بالش مناسب برای شما دوچندان خواهد بود.

بالش طبی و ارگونومیک علاوه بر کاهش مشکلات اسکلتی– عضلانی در ناحیه سر و گردن، عملکرد ضد آرتروز دارد و در خواب راحت و آرام به شما کمک خواهد کرد. البته این آرامش در کنار سایر ملزومات خواب استاندارد مانند تشک طبی، بهتر و بیشتر حاصل می شود. عملکرد بالش طبی دانلوپیلو همانند بالش معمولیست؛ با این تفاوت که ضمن آشنایی با نیازهای فیزیکی کاربران، برای راحتی بیشتر، منطبق با استانداردهای ویژه ای طراحی و تولید شده است.

ساختار این بالش طبی از لاتکس و دارای منافذ ریز است که جهت گردش هوا و کاهش تعریق درنظرگرفته شده است. رویه این بالش راحت از پنبه و به صورت ارتفاع ۱۱ سانتی متر در قسمت بالایی و ارتفاع ۸ سانتی متر در قسمت پایین آن می باشد ارائه شده که سطحی نرم و لطیف ایجاد کرده است و مانع ایجاد حساسیت وآلرژی در کاربر می گردد. این بالش پنبه ای دارای استحکام بالا و مقاوم به نفود گرد و غبار است.

در مورد نظافت این بالش خارجی زیبا نیز جای نگرانی وجود ندارد زیرا علاوه بر امکان جدا شدن روکش این بالش طبی، امکان شستشوی آن در ماشین لباسشویی نیز به آسانی فراهم شده است.

مشخصات

بالش مدل Aqua 3 دانلوپیلو دارای ابعاد ۳۵×۶۷×۱۱ سانتی متر است و وزن آن ۵۰۰ گرم می باشد. این بالش با طراحی خاصی که دارد باعث کاهش درد های گردن و شانه می شود و عملکردی ضد آرتروزی دارد. همچنین به دلیل طبی بودن ضد آلرژی و ضد گرد و غبار است. همچنین بالش Aqua 3 قابلیت شست و شو در دمای ۶۰ درجه سانتی گراد را دارد. این بالش ۹۹ درصد از پلی استر و یک درصد از الاستین ساخته شده است. بالش Aqua 3 دارای منافذ ریز برای گردش هواست. این منافذ باعث می شوند که تعریق در هنگام خواب به حداقل میزان خود برسد.

محصولات منتخب