برچسب تزئینی شیشه و کاشی مدل Pegatinas طرح گل رنگی

165,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1910148837

ویژگی های محصول

  • برند کلین ولکه آلمانی
  • وزن 60 گرم
  • ابعاد 23.34 سانتی‌متر
  • جنس از پلاستیک
  • شامل 15 عدد برچسب گل
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برچسب تزئینی شیشه و کاشی مدل Pegatinas طرح گل رنگی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 2000 گرم
مدل

Pegatinas

ابعاد

34×23 سانتیمتر

سایر توضیحات

تعداد قطعات 15 عدد مناسب نصب روی سطوح قابل جدا شدن به آسانی شکیل و زیبا قابل استفاده مجدد طرح چاپ شده در هر دو طرف ساخت شرکت Kleine Wolke آلمان

مناسب برای

دکوراسیون حمام ، سرویس بهداشتی، آشپزخانه تزیین دیوارها،کاشی ها، آینه ها،کابینت، دوش

وزن

60 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی برچسب تزئینی Pegatinas

برچسب تزئینی مدل Pegatinas تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد این برچسب از جنس پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده است که ضد آب بوده و قابل شستشو می باشد. برچسب ‌ها در طرح ها و نقش های زیبا و جذاب در بازار عرضه شده اند. شما می توانید متناسب با سلیقه خود یکی از آنها را خریداری کنید. طرح و رنگ زیبای برچسب کاشی به فضای خانه شما جلوه ای خاص می دهد. شرکت کلین ولکه برچسب های خود را در طرح و مدل های مختلف متناسب با سلیقه مشتریان خود تولید می کند. این شرکت برای تولید محصولات خود از بهترین مواد با تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده که کاملا با محیط زیست سازگار است و به بدن انسان آسیب نمی رساند. برچسب آلمانی استاندارد و مرغوب بوده و بدون باقی ماندن لک یا علائم چسبنده به راحتی روی سطح کار نصب می شود.

در صورت کثیف شدن برچسب تزیینی آلمانی می توانید آن را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید. برچسب کاشی خارجی به خوبی روی سطوح حمام و آشپزخانه می چسبد و ثابت می ماند. برای استفاده از برچسب ترئینی روی کاشی به ابعاد کاشی خود دقت کنید برچسب تزئینی خارجی بهترین انتخاب برای هر کاشی می باشد زیرا ابعاد مناسبی داشته و برای هر اندازه کاشی مناسب می باشد. برچسب کاشی به دلیل جنس پلاستیکی که دارد علاوه بر زیبایی فضای حمام و آشپزخانه شما از آسیب احتمالی و تجمع باکتری و میکروب جلوگیری می کند. برچسب تزیینی آلمانی ماندگاری بالایی دارد می توانید سال ها از آن استفاده کنید.

محصولات منتخب