برچسب شیشه و کاشی بافت مربعی بسته 6 عددی برند ونکو

98,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
18456100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • وزن 37 گرم
  • جنس از پلاستیک باکیفیت
  • ابعاد 10.10 سانتی‌متری
  • بسته 6 عددی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برچسب شیشه و کاشی بافت مربعی بسته 6 عددی برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Line 3D

ابعاد

10×10 سانتیمتر

تعداد

6 عدد

متری

خیر

وزن

37 گرم

جنس

پلاستیک

سایر مشخصات

– ضد آب با قابلیت شست‌وشو
– امکان جابه‌جایی با حرارت سشوار
– چاپ دیجیتال با وضوح تصویر بالا
– دارای ۶ قطعه برچسب کاشی ۳ بعدی "۳D"

معرفی برچسب کاشی مربعی ونکو

یکی از بهترین محصولات برای تغییر در ظاهر نمای حمام منزل شما استفاده از برچسب ها یا استیکرهای کاشی می باشد. در این زمینه انواع برندهای طراح دست به تولید برچسب های کاشی با طرح ها و نقش های متنوع کرده اند. از این رو توانسته اند به جلب رضایت مشتریان خود دست یابند. یکی از این برندهای معروف و معتبر موجود در بازار ، برند محبوب ونکو است. برچسب کاشی آلمانی بافت مربع ونکو نیز از بهترین و با کیفیت ترین محصولات همین کمپانی می باشد. این محصول در عین ضد آب بودن دارای قابلیت شستشو نیز هست. لازم به ذکر است در انتخاب برچسب‌ های کاشی توجه به ابعاد کاشی از موارد ضروری به حساب می آید. از این رو انتخاب برچسب کاشی بافت مربع ونکو انتخابی هوشمندانه به نظر می رسد. ابعاد بر چسب کاشی آلمانی بافت مربع ونکو برای اندازه کاشی های استاندارد مطلوب فایده است. ابعاد برچسب کاشی ضدآب بافت مربع ونکو ۱۰ در ۱۰ سانتی متر می باشد. همچنین وزن هر برچسب ۳۷ گرم درنظر گرفته شده است. جنس این استیکرهای باکیفیت برند ونکو از پلاستیک بوده و قابلیت شستشو را دارد. به علاوه برچسب کاشی بافت مربع ونکو دارای ۶ قطعه برچسب کاشی ۳ بعدی “۳D ” می باشد.

مقاومت و ماندگاری بالای برچسب های بافت مربع در برابر رطوبت استفاده از آنها را در حمام مناسب کرده است. حمام ها مکان های مرطوب و مناسبی برای رشد باکتری ها هستند پس رعایت نظافت در آنها الزامی است. همچنین برچسب کاشی خارجی بافت مربع از انتقال آلودگی ها جلوگیری می کند. از دیگر امتیازات استفاده از برچسب ‌های کاشی بافت مربع قابلیت جابه جایی آنها با حرارت سشوار است. این برچسب ها بدون باقی ماندن هیچگونه لک یا علائم چسبنده با حرارت سشوار حرکت می کنند.

برچسب ‌ کاشی خارجی بافت مربع بر روی تمامی سطوح صاف قابل نصب هستند. این برچسب ‌ها در انواع طرح  های با کیفیت و مرغوب در بازار عرضه می  شوند. شما می  توانید بسته به سلیقه و مکان مورد نظر خود از آن ها استفاده کنید. بنابراین اگر شما هم به دنبال تغییر کاشی های قدیمی و آسیب دیده حمام خود هستید. همین الان می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی معتبر ژرمن کالا برچسب کاشی موردنظر خود را سفارش دهید. همچنین از طرح های متفاوت این برچسب ها بسته به سلیقه‌ خود در مکان ‌های مختلف استفاده نمایید.

محصولات منتخب