بسته 10 عددی بر چسب شیشه سه بعدی طرح گل شیپوری برند ونکو

60,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
4008838341155

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • مدل سه بعدی
  • بسته 10 عددی
  • ابعاد 15.15 سانتی‌متری
  • وزن 5 گرم
  • جنس از پلاستیک
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته 10 عددی بر چسب شیشه سه بعدی طرح گل شیپوری برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 300 گرم
مدل

گل زرد

ابعاد

15×15 سانتیمتر

بسته ای

بله

تعداد

10 عدد

سایر توضیحات

ضد آب با قابلیت شست‌وشو امکان جابه‌جایی با حرارت سشوار چاپ دیجیتال با وضوح تصویر بالا دارای 10 قطعه برچسب کاشی

متری

خیر

وزن

5 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی برچسب گل شیپوری ونکو

۱)شاید مدت زمانی است که از نمای کاشی‌ های حمام یا آشپزخانه خود خسته شده ‌اید. با کمی خلاقیت و تغییر دکوراسیون به راحتی می ‌توانید ظاهر آنها را برای خودتان جذاب کنید. اما چگونه می ‌توانید با کمترین هزینه و بدون به هم ریختگی محیط زندگی و کار خود را تغییر دهید؟ پیشنهادی که این روزها طراحان دکوراسیون داخلی به مشتریان خود پیشنهاد می ‌دهند استفاده از برچسب کاشی است.

۲)اکنون زمان خداحافظی با کاشی ‌های قدیمی و خسته کننده فرارسیده است. با استیکرهای کاشی می ‌توانید به راحتی فضای آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و… را مجددا طراحی کنید. همچنین بدون نیاز به تعویض کاشی‌ های قدیمی از داشتن کاشی‌ های جدید لذت ببرید. برای داشتن استیکرهای کاشی مناسب کافی است فاصله بند تا بند کاشی را اندازه گیری نمایید. سپس مطابق آن استیکر با برچسب کاشی دلخواه را انتخاب نمایید.

۳)با توجه به ضدآب بودن این محصول میتوانید با خیالی آسوده آن را درحمام یاسرویس بهداشتی نصب کنید. همچنین مقاومت و ماندگاری بالای برچسبهای کاشی گل شیپوری نگهداری از این برچسب ها را آسان نموده است. از این رو استفاده از این استیکرها را در مکان های مرطوبی مانند حمام و استخر فراهم آورده است.

۴)لازم به ذکر است برچسب کاشی آلمانی دارای ۱۰ قطعه برچسب کاشی ۳ بعدی “۳D ” با طرح گل شیپوری عرضه می ‌شود. برچسب های کاشی گل شیپوری به راحتی روی کاشی‌ های حمام و آشپزخانه قابل نصب هستند.

۵)ابعاد برچسب کاشی آلمانی گل شیپوری ۱۵ در ۱۵ سانتی متر می باشد. این ابعاد برای اندازه کاشی های استاندارد مناسب است و به سهولت بر روی آنها قرار می گیرد. البته بهتر است قبل از خرید از اندازه بودن آن با کاشی ‌های خانه‌ اتان اطمینان حاصل نمایید.

۶)از دیگر مشخصات فنی برچسب کاشی خارجی گل شیپوری، وزن ۱۰ گرم می باشد. جنس این برچسب های با کیفیت از پلاستیک بوده که قابل شستشو می باشد. پس از نظافت حمام خود اطمینان کامل داشته باشید و دیگر نگران انتقال باکتری ها نباشید.

۷)همچنین چاپ دیجیتال این برچسبها با وضوح تصویر بالا از دیگر مزیت های استفاده از برچسب گل شیپوری می باشد. رنگ تصاویر برچسب کاشی گل شیپوری ثابت بوده و با وضوح تصویر بالا تولید شده است. این امر منجر به یک طرح کلیِ زیبا و باکیفیت از چسباندن برچسب ها در کنار هم می گردد. قیمت بسیار مناسب این محصول به همراه کیفیت بالای آن استفاده از برچسب کاشی گل شیپوری را مناسب کرده است.

۸)این محصول پشت چسب دار بوده و نصب آن بسیار آسان می ‌باشد. از قابلیت ‌های این برچسب‌ ها می‌توان به جابه‌جایی راحت آنها با سشوار اشاره کرد. به این صورت که بدون باقی ماندن علائم چسبنده ای برروی کاشیها حرکت کرده و درجای مناسب قرار داده میشوند.

محصولات منتخب