تخته گوشت پلاستیکی سفید برند ایکیا

ناموجود

برند:

کد کالا:
90202268

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس پلی اتیلن
  • رنگ سفید
  • ابعاد ۰٫۸*۲۴*۳۴ سانتی‌متر
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تخته گوشت پلاستیکی سفید برند ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 34 × 24 سانتیمتر
سایر مشخصات

ساخت شرکت ikea سوئد, شکیل و زیبا, قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

ضخامت

6mm

جنس

پلی اتیلن

معرفی تخته گوشت IKEA

تخته گوشت های پلاستیکی از متداولترین انواع تخته برش به ویژه در رستوران ها و غذاخوری ها محسوب می شوند. این نوع از تخته های گوشت، ارزان، سبک و بادوام بوده و به راحتی تمیز می شوند. از سوی دیگر این تخته ها، انتخابی ایده آل برای افرادی هستند که در محیط مرطوب زندگی می کنند. محیطی که برای تخته های برش چوبی چندان مناسب نیست. یکی از تخته های گوشت پلاستیکی و باکیفیت بازار، تخته گوشت LEGITIM ایکیاست. ایکیا برندی باسابقه و معتبر در صنعت لوازم خانگی است. ایکیا برای ساخت تخته برش LEGITIM از پلی اتیلن بسیار باکیفیت استفاده کرده است. در ترکیب ماده سازنده این تخته برش از هیچ ماده مضری از جمله BPA (بیسفنول A) استفاده نشده است. تماس چاقو با سطح این تخته باعث کندی و آسیب به آن نمی شود. در نتیجه طول عمر چاقو و وسیله برش شما بیشتر خواهد شد. این تخته برش خارجی دارای ابعاد ۳۴ در ۲۴ سانتی متر و ضخامت ۸ میلی متری است.

ابعادی که برای استفاده روزمره در منزل بسیار مناسب است. بر روی این تخته گوشت خارجی روزنه ای تعبیه شده است که می توان از آن برای حمل و نقل و یا آویزان کردن تخته استفاده نمود. از این تخته گوشت می توانید برای برش گوشت، ماهی، سبزیجات و انواع مختلف مواد غذایی استفاده کنید. رنگ سفید این تخته برش خارجی با هر طیف رنگی قابل هماهنگی است و می توانید آن را به راحتی در هر آشپزخانه ای استفاده کنید. تخته گوشت LEGITIM ایکیا عطر و بوی مواد غذایی را به خود جذب نکرده و به آسانی نیز تمیز می شود. این تخته برش علاوه بر شستشوی آسان با دست، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی نیز می باشد.

محصولات منتخب