جا پنبه ای سرامیکی طوسی مدل sahara برند کلین ولکه آلمانی

ناموجود

برند:

کد کالا:
5046133873

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • رنگ: طوسی
  • ارتفاع: 9 سانتی‌متر
  • وزن: 200 گرم
  • مناسب برای قفسه سرویس بهداشتی یا میز آرایش
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا پنبه ای سرامیکی طوسی مدل sahara برند کلین ولکه آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Sahara

ابعاد

9x8x8

رنگ

طوسی

سایر مشخصات

محفظه نگه‌داری پنبه و پد آرایشی دارای درپوش ساخت شرکت Kleine Wolke آلمان

وزن

20 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا پنبه ای sahara

جاپنبه ای سرامیکی طوسی sahara محصولی جدید از شرکت کلین ولکه آلمان است. کلین ولکه بیش از نیم قرن است که در زمینه تولید لوازم بهداشتی فعالیت می کند. یکی از اهداف اصلی این شرکت کاهش آلودگی های زیست محیطی است. از این رو به استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و کارامدترین روش های تولید روی آورده است تا با تولید محصولاتی باکیفیت و دارای طول عمر بالا در جهت کاهش مواد دور ریز و تولید زباله گام بردارد. حاصل تلاش های تیم تحقیق و توسعه این شرکت تولید محصولاتی باکیفیت همچون اکسسوری های سرویس بهداشتی مدل sahara شده است.

جاپنبه ای sahara از سرامیک و با طراحی استوانه ای شکل ساخته شده است. از این جاپنبه ای می توان برای نگهداری پنبه یا پدهای آرایشی استفاده کرد. وجود درب در این مدل جاپنبه ای ها مانع خیس و آلوده شدن محتویات درون آن می شود. کلین ولکه اکسسوری های سری sahara خود را در چهار رنگ سفید، کرم، طوسی و سبز تولید کرده است.

رنگ طوسی جاپنبه ای sahara در کنار طراحی مدرن آن، بسیار مناسب سرویس های بهداشتی امروزی و مدرن است. سطح صاف و عاری از تخلخل جاپنبه ای sahara آلودگی و جرم ها را به خود جذب نکرده و همین امر شستشو و نگهداری از این جاپنبه ای را آسان ساخته است. برای تمیز کردن این ابزار کاربردی و پرمصرف کافی است از آب و مواد شوینده و یا حتی دستمال مرطوب استفاده نمایید. در صورت لزوم می توان این جاپنبه ای را در ماشین ظرفشویی نیز قرار داد. از جاپنبه ای های sahara می توانید علاوه بر سرویس بهداشتی، در حمام، آشپزخانه یا سایر فضاهای خانه برای نگهداری وسایل کوچک خود استفاده کنید.

محصولات منتخب