جا صابونی سرامیکی مشکی مدل Nue برند ونکو آلمانی

ناموجود

برند:

کد کالا:
18486100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: سرامیک
  • طول: 9 سانتی‌متر
  • رنگ: مشکی
  • وزن: 185 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی سرامیکی مشکی مدل Nue برند ونکو آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا صابونی Nue

ابعاد

11 × 3.2 سانتی متر

جنس

سرامیک باکیفیت

رنگ

مشکی

سایر توضیحات

مناسب برای استفاده در سرویس بهداشتی ، حمام و آشپزخانه

وزن

185 گرم

معرفی جا صابونی Nue

جاصابونی ها وسایلی ضرورری برای نگهداری از صابون ها هستند. بدون این ابزارهای کوچک و کاربردی، تمیز نگه داشتن صابون قابل تصور نیست. این اکسسوری ها می توانند بخشی از دکوراسیون و چیدمان محیط نیز باشند و بر ظاهر فضای اطرافشان تاثیر بگذارند. جاصابونی Nue محصول برند آلمانی ونکو از جاصابونی های زیبا و خوش ظاهر بازار است. این جاصابونی از سرامیک بسیار مرغوب ساخته شده است. یکی از مزیت های استفاده از سرامیک، ظاهر زیباتر و نگهداری آسان تر آن است.

این جاصابونی زیبای آلمانی دارای قطر ۹ سانتی متری و ارتفاع ۳ سانتی متری می باشد. بنابراین برای نگهداری از صابون هایی با ابعاد کمتر از ۹ سانتی متر مناسب می باشد. بیشتر صابون های موجود در بازار در این بازه قرار می گیرند و قابل نگهداری روی این جاصابونی خواهند بود. جاصابونی Nue، صابون شما را در فاصله ۳ سانتی متری از کف روشویی نگه می دارد.

این فاصله، صابون را از خیس شدن و آلودگی حفظ می کند. لبه های این جاصابونی ارتفاع بالاتری از سطح آن داشته و همین امر مانع از سر خوردن و افتادن صابون از روی این جاصابونی خارجی می شود. جاصابونی Nue علاوه بر کارامدی دارای ظاهری شیک و مدرن است. رنگ مشکی این اکسسوری را می توان به آسانی با سایر اکسسوری ها و وسایل ست کرد.

از این جاصابونی زیبا می توانید در سرویس بهداشتی، حمام و یا حتی آشپرخانه خود استفاده کنید، بدون آن که نیاز به سوراخ کردن دیوار و یا استفاده از ابزار خاصی داشته باشد. مزیتی که تنها در اکسسوری های غیرنصبی همچون جاصابونی Nue وجود دارد. این جاصابونی انتخابی ایده آل برای استفاده در هتل ها، اقامتگاه ها، مجتمع های تجاری و ورزشی و… نیز می باشد.

محصولات منتخب