جا صابونی پلاستیکی مشکی مدل Houston طرح فانتزی برند ونکو

ناموجود

برند:

کد کالا:
21705100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیک
  • طول: 12 سانتی‌متر
  • رنگ: مشکی
  • وزن: 350 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی پلاستیکی مشکی مدل Houston طرح فانتزی برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا صابونی Houston Black

ابعاد

2x9x12 سانتی متر

جنس

پلی رزین باکیفیت

رنگ

مشکی

سایر توضیحات

مناسب برای استفاده در سرویس بهداشتی ، حمام و آشپزخانه

وزن

350 گرم

معرفی جا صابونی Houston Black

جا صابونی Houston محصول برند آلمانی ونکو می باشد. جاصابونی ها از آن دسته وسایلی هستند که احتمال افتادن آن ها هنگام جا به جایی صابون وجود دارد. از این رو استفاده از جاصابونی هایی که مقاومت بالاتری در برابر ضربه داشته باشند، مناسب تر خواهد بود. جاصابونی های پلاستیکی دارای این ویژگی هستند زیرا برخلاف سرامیک و یا شیشه به راحتی نمی شکنند.

جا صابونی Houston از پلی رزین بسیار باکیفیت و مرغوب ساخته شده است. ونکو سعی کرده با استفاده از مواد اولیه مرغوب، اکسسوری های خود را با بهترین کیفیت تولید و عرضه کند. جاصابونی پلاستیکی Houston از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است و باتوجه به قیمت مناسبش، انتخابی هوشمندانه و اقتصادی است. سطح مقطع این جاصابونی خارجی ۱۲ در ۹ سانتی متر است و برای نگهداری از صابون هایی در اندازه کوچکتر از این ابعاد مناسب می باشد. ارتفاع ۲ سانتی متری این جاصابونی نیز به خوبی از صابون در برابر رطوبت و آلودگی ها محافظت می کند.

این جا صابونی آلمانی غیرنصبی می باشد و نیازی به تثبیت آن در مکان مشخصی نیست. بنابراین می توان به سهولت و بنا بر نیاز آن را جا به جا کرد. از این جاصابونی می توانید در سرویس بهداشتی، حمام یا آشپزخانه خود استفاده کنید. رنگ مشکی این جاصابونی تقریبا با هر دکوراسیون و استایلی قابل هماهنگی است و بدون نگرانی از این نظر می توان آن را با هر محیطی ست کرد. یکی از خصوصیات مهم یک جاصابونی استاندارد نگهداری و شستشوی آسان آن است. جاصابونی Houston آلودگی و جرم را روی سطح خود جذب نکرده و به سهولت، تنها با آب و کمی ماده شوینده تمیز می شود.

محصولات منتخب