جا صابونی پلاستیکی مدل Rainbow Petrol برند ونکو با طرح سنتی

198,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
19871100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیک پلی استایرن
  • طول: 14.6 سانتی‌متر
  • رنگ: آبی نفتی
  • وزن: 41 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی پلاستیکی مدل Rainbow Petrol برند ونکو با طرح سنتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا صابونی Rainbow Petrol

ابعاد

سانتی متر 14.6 x 10.2 x 3.8

جنس

پلی استیرن

رنگ

آبی نفتی

سایر توضیحات

مناسب برای استفاده در سرویس بهداشتی ، حمام و آشپزخانه

وزن

۴۱ گرم

معرفی جا صابونی Rainbow Petrol

جاصابونی Rainbow محصولی باکیفیت و کارامد از شرکت آلمانی ونکو می باشد. ونکو نامی مطرح در صنعت لوازم بهداشتی آلمان و اروپاست. جاصابونی آلمانی Rainbow از پلی استایرن مرغوب و مستحکم ساخته شده است. ونکو برای انتخاب رنگ های این جاصابونی به سراغ رنگ های رنگین کمان رفته است. یکی از رنگ هایی که هم به سادگی قابل تطابق با سایر رنگ هاست و هم زیبایی بصری زیادی دارد، رنگ آبی نفتی است.

رنگی که ونکو برای جاصابونی مدل Rainbow خود انتخاب کرده است. این رنگ خاص بر خلاف بیشتر رنگ های طیف آبی، تکراری نبوده و می تواند تنوع رنگی بیشتری به فضای زندگی شما ببخشد. این رنگ به ویژه در سرویس های بهداشتی مدرن و امروزی یا در کنار کاشی های سفید، سیاه و سبز تیفانی ترکیبی زیبا ایجاد می کند. جاصابونی Rainbow دارای طراحی ساده و کلاسیکی است.

این جاصابونی آلمانی مکعب مستطیلی با سطح مقطع ۹ در ۱۲ سانتی متر است. بیشتر صابون ها اندازه ای کوچکتر داشته و به راحتی درون این جاصابونی جای می گیرند. ارتفاع تقریبی ۳ سانتی متری جاصابونی Rainbow، صابون را از خیس شدن و آلودگی محافظت می کند. این جاصابونی نیازی به نصب ندارد و می توانید آن را روی قفسه، شلف یا کنار روشویی خود قرار دهید.

برخلاف جاصابونی های نصبی، این جاصابونی را می توانید به راحتی بنا به نیازتان جا به جا کنید. این ویژگی برای افرادی که در منازل استیجاری زندگی می کنند و مجبور به تغییر مکان هستند، بسیار کاربردی است. از جاصابونی خارجی Rainbow می توانید در سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و به طور کلی هر مکانی که نیاز به استفاده از صابون دارید، استفاده کنید.

محصولات منتخب