جا مایع سرامیکی طوسی مدل Flakon فانتزی برند کلین ولکه

330,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5045901849

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ارتفاع: 16 سانتی‌متری
  • گنجایش و ظرفیت: 250 میلی‌لیتر
  • وزن: 381 گرم
  • رنگ: مشکی-طوسی
  • مناسب برای دستشویی و روی سینک ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مایع سرامیکی طوسی مدل Flakon فانتزی برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Flakon

ابعاد

16x10x5,6 سانتیمتر

رنگ

طوسی

سایر توضیحات

دارای دهانه‌ی بزرگ به منظور پر کردن آسان دوباره‌ی مخزن قابلیت هماهنگی با سایر محصولات این مدل پمپ استیل ضد‌زنگ، پلی اتیلن نازل استیل ضد‌زنگ

گنجایش

300 میلی لیتر

وزن

381 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا مایع سرامیکی Flakon

پمپ مایع دستشویی و ظرفشویی انواع مختلفی دارد و در طرح و رنگ های متنوع ای در بازار موجود می باشد. پمپ مایع دستشویی مدل Flakon تولید شرکت کلین ولکه آلمان بوده و به صورت پمپی طراحی شده است تا به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید مایع با فشار کم دست از مخزن خارج می شود. طرح منحصر به فرد و رنگ طوسی جا مایع آلمانی به فضای سرویس بهداشتی شما جلوه ای خاص می دهد. جا مایع خارجی از بهترین مواد اولیه ساخته شده است که کاملا با محیط زیست سازگار بوده و بی ضرر است.

جنس این جا مایع خارجی از سرامیک با کیفیت بالا می باشد که برخلاف نمونه های فلزی در برابر زنگ زدگی مقاوم بوده و با گذشته زمان تغییر شکل نمی دهد. جنس سرامیکی پمپ مایع مانع از لک شدن آن می شود و به راحتی در کمترین زمان با آب و مواد شوینده ملایم و یا با دستمال مرطوب تمیز می شود. این جا مایع به دلیل طراحی زیبایی که دارد می توانید آن را به راحتی با دیگر اکسسوری های سرویس بهداشتی ست کنید. پمپ مایع خارجی برای نگهداری لوسیون، شامپو، مایع ظرفشویی و… نیز مناسب است.

ارتفاع ۱۶*۱۰*۵,۶ سانتیمتر پمپ مایع دستشویی نه تنها برای فضاهای بزرگ مناسب می باشد بلکه بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک است. گنجایش پمپ مایع دستشوی خارجی زیاد بوده و نیاز به پر کردن هر روزه آن نیست. این پمپ مایع ماندگاری بالایی دارد سال ها می توانید از از این محصول با کیفیت استفاده کنید.

محصولات منتخب