جا مسواکی پلاستیکی مدل Rainbow Orange برند ونکو آلمان

181,500 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
18964100

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • ابعاد: 7.2*7.2*11 سانتی‌متری
  • وزن: 105 گرم
  • رنگ: نارنجی
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی مدل Rainbow Orange برند ونکو آلمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی Rainbow Orange

ابعاد

7.2×7.2×11 سانتی متر

رنگ

نارنجی

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

105 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مسواکی Rainbow Orange

جا مسواکی وسیله ای است که برای نگهداری مجموعه ی مسواک های خانواده در سرویس بهداشتی استفاده می شود. جا مسواکی با قرار دادن مسواک ها در یک مکان و همچنین جلوگیری از افتادن آن ها به شما کمک می کند تا روشویی خود را مرتب نگه دارید. این جا مسواکی ها به اشکال مختلف ارائه می شوند که هرکدام دارای ویژگی منحصر به خود هستند. جامسواکی Rainbow کلاسیک و باکیفیت بازار است. این جامسواکی محصول برند آلمانی ونکو می باشد که از برندهای باسابقه و مطرح اکسسوری های سرویس بهداشتی به شمار می رود. ونکو اکسسوری های سری Rainbow خود را از پلاستیک سخت و مقاوم ساخته است.

بدنه مستحکم این جامسواکی آلمانی در برابر ضربه و شوک فیزیکی مقاومت و تحمل خوبی دارد. برای استفاده از این جامسواکی نیاز به نصب و استفاده از هیچ ابزاری نخواهید داشت و می توانید آن را بنا بر صلاحدید خود در هر مکانی قرار دهید. سطح مقطع ۷ در ۷ سانتی متری این جامسواکی خارجی فضای زیادی را از محیط نمی گیرد. از میان رنگ های مختلفی که ونکو برای این مدل از اکسسوری های خود انتخاب کرده است، رنگ نارنجی رنگی زنده و پرنشاط است. رنگی که می تواند یکنواختی را از سرویس بهداشتی شما بزداید.

جامسواکی خارجی Rainbow گنجایش کافی برای نگهداری از تمام مسواک های اعضای خانواده به همراه خمیردندان را برای شما فراهم می کند. این جامسواکی به خوبی وزن این وسایل را تحمل می کند. از این جامسواکی زیبا و کلاسیک می توانید علاوه بر منازل در اماکن مسکونی و ورزشی نیز استفاده کنید. طرح و شکل این جامسواکی قدیمی نشده و با توجه به کیفیت بالای ساختش می توانید از آن تا سال ها در محیط زندگی خود استفاد کنید.

محصولات منتخب