جا مسواکی لیوانی پلاستیکی مدل Toronto Red برند اشپیرلا سوئیس

198,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1006770

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: پلاستیک پلی استایرن
  • ابعاد: 8.5*8.5*9.5 سانتی‌متری
  • وزن: 95 گرم
  • رنگ: قرمز شیشه ای
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی لیوانی پلاستیکی مدل Toronto Red برند اشپیرلا سوئیس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی Toronto Grey

ابعاد

8.5×8.5×9.5 سانتی متر

رنگ

قرمز

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

95 گرم

معرفی جا مسواکی خارجی Toronto Red

جامسواکی Toronto محصول برند اشپیرلا است. این برند از برندهای باسابقه کشور سوییس است که در سال ۱۹۵۸ فعالیتش را با تولید اولین پرده های حمام این کشور آغاز کرد. شروع فعالیت اشپیرلا شروع دوره ای نوین در صنعت لوازم بهداشتی سوییس محسوب می شود. در حال حاضر اشپیرلا محصولاتش را به بیش از ۶۰ کشور دنیا صادر کرده و از نام های مطرح جهانی به شمار می رود. جامسواکی Toronto از پلی استایرن درجه یک ساخته شده و رنگ قرمز دارد. بدنه مستحکم این جامسواکی به خوبی در برابر ضربه و افتادن از خود مقاومت نشان داده و به راحتی نمی شکند.

یکی از ویژگی های مهمی که هنگام خرید جامسواکی باید به آن توجه شود، ظرفیت و گنجایش آن است. جامسواکی خارجی Toronto فضای کافی برای نگهداری از مسواک ها، خمیردندان و وسایل بهداشتی کوچک شما را فراهم می کند. استفاده از این جامسواکی برای کسانی که علاقه ای به سوراخ کردن دیوار ندارند بسیار ایده آل است. شما می توانید مکان این جامسواکی را به سهولت بنا به نیازتان جا به جا کنید. از کنار روشویی گرفته تا بر روی قفسه ها می توان از این جاصابونی زیبا استفاده نمود. جامسواکی خارجی Toronto دارای قطر ۸٫۵ سانتی متر و ارتفاع ۹٫۵ سانتی متر می باشد.

وزن و ارتفاع مناسب این جامسواکی به خوبی از عهده تحمل وزن مسواک ها بر می آید. با ایستاده نگه داشتن مسواک ها درون جامسواکی می توان شرایط را برای خشک شدن سریع تر آن ها فراهم کرده و مانع رشد و گسترش باکتری و عوامل بیماری زا شد. رنگ قرمز جامسواکی Toronto می تواند زیبایی و رنگ تازه ای به فضای سرویس بهداشتی شما اضافه کند. برای خرید این محصول اورجینال سوییسی می توانید به سایت ژرمن کالا مراجعه نمایید.

محصولات منتخب