جا پنبه ای سرامیکی صورتی شیک مدل mallow برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
5873431873

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • رنگ: صورتی
  • ارتفاع: 10.3 سانتی‌متر
  • وزن: 99.8 گرم
  • مناسب برای قفسه سرویس بهداشتی یا میز آرایش
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا پنبه ای سرامیکی صورتی شیک مدل mallow برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

mallow pink

ابعاد

10.3x7x7سانتی متر

رنگ

صورتی

سایر مشخصات

محفظه نگه‌داری پنبه و پد آرایشی دارای درپوش ساخت شرکت Kleine Wolke آلمان

وزن

99,8 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا پنبه ای سرامیک Sage Pink mallow

امروزه جاپنبه ای ها در اکثر ست های سرویس بهداشتی حضور دارند. یکی از پرطرفدارترین جاپنبه ای های مدرن در سال های اخیر، جاپنبه ای سرامیک Sage Pink mallow شرکت کلین ولکه آلمان بوده است. کلین ولکه برندی آلمانی و با سابقه در زمینه تولید اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی است. استفاده از مواد سازگار با محیط زیست و روش های تولید به روز، رویکرد اصلی کلین ولکه در طول بیش از 50 سال فعالیتش بوده است. کلین ولکه سال هاست با تولید محصولات باکیفیت و با طول عمر بالا در مقابل مصرف گرایی و تولید مواد دور ریز ایستاده است. اکسسوری های مدل mallow کلین ولکه یکی از باکیفیت ترین محصولات این شرکت است.

این اکسسوری ها با سطحی موجی شکل و طراحی استوانه ای تولید شده اند. جاپنبه ای های mallow دارای درب می باشند و از این رو، محتویات درون آن ها از نفوذ رطوبت و یا آلودگی های احتمالی مصون هستند. جاپنبه ای های mallow دارای قطر 7 سانتی متری و ارتفاع حدودا 10 سانتی متری هستند و علاوه بر ایجاد حجم مناسب برای قرار دادن وسایل، جای زیادی را در سرویس بهداشتی اشغال نمی کنند. از این جاپنبه ای های آلمانی می توان برای نگهداری پنبه، پد آرایشی یا هر وسیله کوچک دیگری در سرویس بهداشتی، حمام و یا حتی سایر فضاهای خانه استفاده نمود.

رنگ صورتی و ملایم جاپنبه ای mallow، امکان استفاده از آن در بسیاری از مکان ها را ممکن ساخته است. در عین حال جنس سرامیکی و سطح صاف این مدل از جاپنبه ای های کلین ولکه شستشو و تمیز نگه داشتن آن را آسان ساخته است. برای شستشوی دقیق تر می توان آن ها را درون ماشین ظرفشویی نیز قرار داد.

محصولات منتخب