جا پنبه ای سرامیکی سبز مدل Sahara برند کلین ولکه

258,500 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
625873

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • رنگ: سبز
  • ارتفاع: 8.5 سانتی‌متر
  • وزن: 390 گرم
  • مناسب برای قفسه سرویس بهداشتی یا میز آرایش
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا پنبه ای سرامیکی سبز مدل Sahara برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Sahara

ابعاد

9x9x8.5 سانتی متر

رنگ

سبز

سایر توضیحات

محفظه نگه‌داری پنبه و پد آرایشی دارای درپوش

وزن

390 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا پنبه ای سرامیک Sahara

ست سرویس بهداشتی از جمله وسایل ضروری و کاربردی برای هر خانه ای می باشد که علاوه بر زیبایی به بهداشت فضای سرویس بهداشتی شما نیز کمک می کند. جا پنبه ای یکی از اقلام ست سرویس بهداشتی می باشد که می توانید از آن در فضاهای دیگر خانه برای نگهداری وسایل مختلف استفاده کنید.

جا پنبه ای مدل Sahara تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد که علاوه بر کیفیت، طرح و رنگ زیبایی دارد و برای مصارف خانگی طراحی شده است. کیفیت مناسب و در عین حال قیمت مقرون به صرفه آن نسبت به محصولات مشابه از ویژگی مهم جا پنبه ای آلمانی محسوب می شود. این جا پنبه ای به دلیل اندازه مناسبی که دارد فضای کمی را اشغال می کند همچنین بسیار جادار است. جنس سرامیک آن شستشو را برای شما آسان می کند به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم و یا با دستمال مرطوب تمیز می شود.

جا پنبه ای خارجی سر نیز دارد و مانع از کثیف شدن وسایل شما می شود. مواد به کار رفته در تولید این جا پنبه ای از بهترین مواد اولیه با تکنولوژی روز دنیا می باشد که کاملا با محیط زیست سازگار بوده است. از این جا پنبه ای می توانید برای نگهداری وسایل کوچک استفاده کرده و به کمک آن وسایل خود را مرتب کنید. جا پنبه ای آلمانی ماندگاری بالایی دارد و بر خلاف نمونه های فلزی موجود در بازار در برابر زنگ زدگی مقاوم بوده با گذشت زمان تغییر شکل نمی دهد.

محصولات منتخب