حلقه قلب تزئینی و دکوراتیو برند ایکیا IKEA مدل دیواری

250,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
۳۰۴۷۵۸۸۴

ویژگی های محصول

  • طراحی زیبا و کیفیت بالا
  • ساخت شرکت IKEA
  • برند سوئدی
  • جنس ریسمان از کنف
  • وزن ۱۰۰ گرم
  • ابعاد ۲۴*۲۴ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حلقه قلب تزئینی و دکوراتیو برند ایکیا IKEA مدل دیواری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

30475884

ابعاد

– عرض 24 سانتی متر, – قد 24 سانتی متر

سایر توضیحات

– زیبا و شکیل جهت استفاده روی دیوار و درب منزل

وزن

100 گرم

معرفی حلقه قلب دکوراتیو ایکیا IKEA

حلقه قلب VINTER 2020 محصولی زیبا از برند ایکیاست. ایکیا همواره به تولید محصولاتی مدرن با طراحی منحصر به فرد شهرت داشته است. طراحی مدرنی که در حلقه قلب تزیینی VINTER نیز تجلی یافته است. این حلقه قلب زیبا از یک قلب کوچک که در انتهای شاخه های درخت قرار دارد تشکیل شده است. این مجموعه در وسط یک حلقه قلب مانند آویزان شده اند. ترکیب رنگ سبز شاخه های مصنوعی درخت و رنگ قرمز قلب، ترکیبی زیبا و مورد پسند اغلب افراد است. قسمت پلاستیکی این حلقه از پلی استایرن ساخته شده و برای رنگ آمیزی آن از رنگ آکریلیک استفاده شده است. قسمت فلزی آن نیز از جنس استیل با روکش اپوکسی/پلی استر است. شاخه های مصنوعی درخت به کار رفته در این حلقه از ترکیب استیل و پلاستیک PET تشکیل شده اند.

جنس ریسمان این حلقه قلب تزیینی نیز کنف می باشد. در بالاترین قسمت این حلقه قلب، یک دایره کوچک قرار دارد که می توان با استفاه از آن حلقه را در مکان دلخواه آویزان نمود. ارتفاع و پهنای حلقه قلب VINTER ایکیا ۲۴ سانتی متر می باشد. از این حلقه قلب می توان برای تزئین خانه به ویژه در ایام سال نو استفاده نمود. به عنوان مثال آویزان کردن آن در پشت درب اتاق یا منزل جلوه زیبایی به آن می بخشد. وزن کم، مانع از افتادن یا سرخوردن این حلقه پس از آویزان کردن می شود. کیفیت ساخت و مواد به کار رفته در این حلقه، دوام و طول عمر بالای آن را تضمین می کند. بنابراین از این حلقه زیبا می توانید تا مدت ها برای زیباسازی فضای منزل خود استفاده کنید.

محصولات منتخب