درب قوطی باز کن استیل Opener برند متالتکس

ناموجود

برند:

کد کالا:
233237

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت متالتکس
  • برند سوئیسی
  • ابعاد 19*5 سانتی‌متر
  • جنس استیل
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درب قوطی باز کن استیل Opener برند متالتکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 600 گرم
مدل

Opener

ابعاد

4.5×1.5×19 سانتی متر

مناسب برای

برای باز کردن شیشه‌ی رب، ترشی ، خیارشور ، درب نوشابه و قوطی کنسرو و ….

وزن

75 گرم

معرفی درب بازکن قوطی Opener

در بازکن قوطی Opener قوطی ها را بدون ایجاد لبه های تیز باز می کند و باعث می شود مواد غذایی ایمن تری داشته باشید. درب قوطی بازکن برای هر آشپزخانه ای لازم و ضروری است. درب قوطی بازکن استیل به رنگ نقره ای به راحتی درب قوطی ها و کنسروها را باز می کنید. درب بازکن قوطی آلمانی طوری طراحی شده است که بالای درب بازکن قوطی فضایی وجود دارد که می توان آن را در آشپزخانه آویزان کرد بخاطر ابعاد متناسبی که درب بازکن قوطی دارد فضای کمی را در آشپزخانه اشغال می کند.

درب بازکن قوطی Opener به یک ابزار مفید و کاربردی برای آشپزخانه شما تبدیل خواهد شد. این درب بازکن بطری چند منظوره است طراحی منحصر به فرد درب بازکن بطری می تواند به شما کمک کند کارهای زیادی را در آشپزخانه خود انجام دهید. طراحی دسته درب بازکن بطری به صورت ارگونومیک طراحی شده است. راحت، بدون لغزش و گرفتن آسان. دسته درب بازکن قوطی هنگام کار به دستان شما آسیب نمی رساند. این درب بازکن بطری به راحتی می تواند درب هر قوطی با هر اندازه ای را برای شما باز کند. درب بازکن قوطی Opener از استیل ضد زنگ محکم ساخته شده است. تمیز کردن درب قوطی بازکن بسیار راحت است فقط باید آن را با دستمال مرطوب پاک کرد یا آن را زیر آب شیر با مواد شوینده شستشو داد. سپس درب قوطی بازکن را کاملاً باز کنید تا خشک شدن آن راحت تر شود.

محصولات منتخب