درپوش راه آب برند ونکو طرح لب قرمز

98,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
4008838133873

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • طراحی زیبا و کیفیت بالا
  • جنس برنج و پلاستیک
  • مناسب روشویی، سینک ظرفشویی و تخلیه وان حمام
  • طرح لب قرمز
  • تحمل دمای 40- تا 120 درجه سانتی‌گراد
  • ابعاد 6.5*4*4 سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درپوش راه آب برند ونکو طرح لب قرمز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 4 × 4 × 6.5 سانتیمتر
جنس

برنجی و پلاستیک با کیفیت بالا

سایر توضیحات

ساخت شرکت WENKO آلمان, قابل استفاده در دمای ۴۰- تا ۱۲۰+, گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

معرفی درپوش راه آب طرح لب ونکو

در پوش راه آب ونکو محصولی زیبا و کارامد برای باز کردن یا بستن مسیر راه آب است. ونکو شرکتی باسابقه در زمینه طراحی و تولید انواع اکسسوری ها و لوازم خانگی در کشور آلمان است. درپوش راه آب ونکو از ترکیب فلز برنج و پلاستیک درجه یک ساخته شده است. ونکو به منظور افزایش استحکام و دوام این درپوش تخلیه آب روشویی از روکش رزین بر روی آن استفاده کرده است. این درپوش را می توان برای نگهداری و حفظ آب در دماهای مختلف درون محفظه مورد نظر استفاده کرد. درپوش راه آب آلمانی ونکو می تواند محدوده دمایی 40- تا 120 درجه سانتی گراد را تحمل کرده و بدون افت عملکرد در این بازه دمایی مورد استفاده قرار گیرد. از سوی دیگر این درپوش راه آب خارجی مقاومت و دوام خوبی در برابر انواع مواد شوینده، روغن ها و… دارد.

از این رو می توانید بدون نگرانی از این درپوش برای بستن راه آب وان حمام خود استفاده کنید. استفاده از شوینده ها در وان، باعث افت عملکرد این درپوش نشده و این اکسسوری کارامد به خوبی آب را بدون هر گونه اتلاف و هدر رفتی درون وان حفظ می کند. همین امر در مورد سینک آشپزخانه و یا روشویی ها نیز صادق است. استفاده از در پوش راه آب خارجی ونکو باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود. درپوش راه آب ونکو دارای طرح های متنوع و زیبایی است که وجه تمایز آن ها با سایر در پوش های بازار است. روی سطح این درپوش تخلیه آب تصویری از لب نقش بسته است. رنگ قرمز و طرح زیبای این درپوش می تواند زیبایی بخش آشپزخانه یا حمام شما شود. این درپوش دارای شکل دایره ای با قطر 4 سانتی متر است و قابل نصب بر روی اکثر راه آب های استاندارد می باشد. نصب و استفاده از این درپوش تخلیه آب روشویی بسیار آسان است. با کمی فشار روی سطح این درپوش، مسیر راه آب باز و یا بسته می شود.

محصولات منتخب