زیر تشک چوبی خارجی مدل Kontiflex NV برند دانلوپیلو با ظرفیت 140 کیلو

5,920,000 تومان

برند:

کد کالا:

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: چوب بامبو
  • ارتفاع: 7 سانتیمتر
  • ابعاد: 190.120 سانتیمتر
  • وزن: 30 کیلوگرم
  • ظرفیت: 140 کیلوگرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زیر تشک چوبی خارجی مدل Kontiflex NV برند دانلوپیلو با ظرفیت 140 کیلو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

برند

دانلوپیلو آلمان

مدل

Kontiflex

جنس

چوب بامبو

جنس فریم

چوب بامبو

ارتفاع

7.5 سانتیمتر

ابعاد

120*190 سانتیمتر

معرفی کفی تخت دانلوپیلو Kontiflex NV

زیرتشک مدل Kontiflex NV دانلوپیلو در ابعاد بسیار متفاوتی برای مصارف مختلف تولید شده است. این زیر تشک از چوب ساخته شده است و می تواند جایگزینی مناسب برای کفی های نئوپانی سرویس های خواب باشد. این زیرتشک خارجی نیز مانند سایر زیرتشک های دانلوپیلو، طبی است. طبی بودن این زیرتشک باعث شده است که در تنظیم گردش خون موثر باشد. به علاوه اینکه از ایجاد گودی کمر جلوگیری می کند؛ البته با قرار دادن یک تشک مناسب روی آن.

ویژگی ها زیرتشک دانلوپیلو Kontiflex NV

از جمله مهم ترین ویژگی های زیر تشک دانلوپیلو قابلیت تنظیم ارتفاع آن به اندازه دلخواه است. شما می توانید با استفاده از اهرم مکانیکی و جک فلزی این زیرتشک آلمانی ارتفاع مدنظر خود در قسمت بالاتنه یا پایین تنه را تنظیم کنید. بیشترین ارتفاع قابل تنظیم در این زیرتشک ۳۱٫۵ سانتی متر است. فریم زیر تشک ساخته شده از چوب بامبو است که مقاومت بالایی دارد. به علاوه برای افزایش مقاومت آن از چوب دو لایه در بخش میانی استفاده شده است. به دلیل استفاده از چوب بامبو، زیرتشک های دانلوپیلو از جمله زیرتشک تحمل وزنی بالایی دارند و در کوتاه مدت دچار فرسودگی و خرابی نمی شوند.

در مورد زیر تشکی های خارجی دانلوپیلو بیشتر بدانید

زیر تشکی یا کفی تخت های قابل تنظیم Dunlopillo یک کالای خواب شگفت انگیز است که می‌تواند دقیقاً مطابق با نیازهای شما تنظیم شود و شما را راحت‌ترین حالت ممکن برای خواب و استراحت روی تشک قرار دهد.

نوارهای چوبی Sprung Birch Wood Slats از چوب باکیفیت بامبو به گونه ای ساخته شده اند که به طور مستقل انعطاف پذیر باشند تا با شکل بدن، وزن و حرکت شما سازگاری داشته باشند. می توانید با حرکت دادن تنظیم کننده ها به لبه بیرونی سیستم، استحکام پایه را افزایش دهید.

زیر تشکی های قابل تنظیم دانلوپیلو در پنج حالت قابل تنظیم است و موقعیت آن توسط یک کنترل از راه دور (در انواع برقی) یا با تنظیم دستی قابل تغییر است. از دیگر مزایای زیر تشکی های دانلوپیلو عدم اشغال فضای زیر تخت خواب است و می توانید همچنان کشو های سرویس خواب خود را داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

پایه قابل تنظیم Dunlopillo بهترین گزینه برای جفت شدن کامل با تشک طبی دانلوپیلو می باشد و میتوانید این تشک های بی نظیر لاتکس را اینجا در مجموعه کالای خواب ژرمن کالا با بهترین قیمت خریداری کنید.

محصولات منتخب