زیر تشک مدل 200 Sunshine با چهارچوب فلزی و ظرفیت 160 کیلو

4,880,000 تومان5,360,000 تومان

برند:

کد کالا:
2040229

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: چوب بامبو با گوشه های سیلیکونی و جک فلزی
  • ارتفاع: 5 سانتیمتر
  • ابعاد: متنوع
  • وزن: 23 کیلوگرم
  • ظرفیت: 160 کیلوگرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا
(2 customer reviews)

برچسب ها

2 reviews for زیر تشک مدل 200 Sunshine با چهارچوب فلزی و ظرفیت 160 کیلو

  1. سمیه

    من خرید عالی بود برای خواهرم که زخم بستر هم داشت اما یکم دیر رسید دستم متاسفانه

    • webadmin-site

      برای تاخیر در ارسال ازتون پوزش میخوایم ،همکارانمون در ارسال تمام تلاششون رو میکنن که سفارش ها در کمترین زمان ممکن به دست مشتری برسه اما آماده سازی کالای خواب نسبت به باقی محصولات زمان بر هست.

  2. رضا

    من ساکن شمالم …. بیمارم و همش تو تختم برای من خیلی خوب و راحته ولی کالای اصل و با کیفیت توصیه می کنم خریدشو

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

برند

دانلوپیلو آلمان

مدل

Sunshine

جنس

چوب بامبو

وزن

23 کیلوگرم

ارتفاع

5 سانتیمتر

ابعاد

190*80 سانتیمتر, 190*90 سانتیمتر, 200*100 سانتیمتر, 200*140 سانتیمتر, 200*90 سانتیمتر, 210*80 سانتیمتر, 220*80 سانتیمتر

معرفی زیر تشکی دانلوپیلو مدل ۲۰۰ Sunshine

کفی تخت مدل ۲۰۰ Sunshine ساخت شرکت دانلوپیلو یک برند آلمانی معتبر و معروف در زمینه تولید کالاهای خواب می باشد. جنس فریم زیرتشک آلمانی دانلوپیلو، از چوب بامبو و دارای استحکام بسیار زیادی است. که با گذشت زمان خم یا شکسته نمی شود همچنین وزن زیادی را می تواند تحمل کند. زیرتشک خارجی ساده، غیر متحرک و بدون اهرم می باشد. گوشه های فریم آن سیلیکونی است و به علت استفاده از چوب بامبو در ساخت آن، در مدت زمان کوتاه دچار فرسودگی نمی شود.

همچنین به دلیل فاصله های که بین چوب های آن وجود دارد باعث گردش هوا در زیر تشک می شود. زیرتشک وزن سبکی داشته و قابل حمل است، می توانید در صورت لزوم برای تمیز کردن زیر تشک را به راحتی جا به جا کنید. زیر تشک دانلوپیلو کاملا طبی بوده و با بهترین مواد طبیعی ساخته شده است و به افزایش گردش خون در بدن شما کمک می کند. این زیرتشک خارجی ستون فقرات شما را در یک راستا قرار می دهد و خوابی آرام را برای شما به ارمغان می آورد. استفاده از زیرتشک دانلوپیلو برای افراد بیمار و سالمند بسیار مناسب است و موجب کاهش گودی کمر و در در ستون فقرات آنها می شود.

در مورد زیر تشکی های خارجی دانلوپیلو بیشتر بدانید

زیر تشکی یا کفی تخت های قابل تنظیم Dunlopillo یک کالای خواب شگفت انگیز است که می‌تواند دقیقاً مطابق با نیازهای شما تنظیم شود و شما را راحت‌ترین حالت ممکن برای خواب و استراحت روی تشک قرار دهد.

نوارهای چوبی Sprung Birch Wood Slats از چوب باکیفیت بامبو به گونه ای ساخته شده اند که به طور مستقل انعطاف پذیر بوده و با شکل بدن، وزن و حرکت شما سازگاری داشته باشند. می توانید با حرکت دادن تنظیم کننده ها به لبه بیرونی سیستم، استحکام پایه را افزایش دهید.

زیر تشکی های قابل تنظیم دانلوپیلو در پنج حالت قابل تنظیم است و موقعیت آن توسط یک کنترل از راه دور (در انواع برقی) یا با تنظیم دستی قابل تغییر است. از دیگر مزایای زیر تشکی های دانلوپیلو عدم اشغال فضای زیر تخت خواب است و می توانید همچنان کشو های سرویس خواب خود را داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

پایه قابل تنظیم Dunlopillo بهترین گزینه برای جفت شدن کامل با تشک طبی دانلوپیلو می باشد و می توانید این تشک های بی نظیر لاتکس را اینجا در مجموعه کالای خواب ژرمن کالا با بهترین قیمت خریداری کنید.

محصولات منتخب