بسته سه عددی شمع بلوکی معطر سه رنگ برند ایکیا

ناموجود

برند:

کد کالا:
90370539

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس پارافین و وکس گیاهی
  • دارای رایحه
  • زمان سوخت ۳۰ ساعت
  • ابعاد ۱۰*۷ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته سه عددی شمع بلوکی معطر سه رنگ برند ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 840 گرم
ابعاد 8 × 11 × 22 سانتیمتر
سایر مشخصات

دارای رایحه, ساخت شرکت ikea سوئد, شکیل و زیبا, مدت زمان سوخت: 30 ساعت

جنس

پارافین

شکل ظاهری

استوانه ای

معرفی شمع بلوکی معطر بسته سه عددی ایکیا IKEA

شمع های بلوکی به دلیل اندازه بزرگتر و زمان سوخت بالا از محبوبیت زیادی بین مصرف کنندگان مختلف برخوردارند. این شمع ها معمولا به شمل استوانه طراحی شده و برای ایستاده ماندن در جای خود نیازی به شمعدان ندارند. با این حال بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای محافظت از سطح، برای این شمع ها نیز از شمعدان استفاده کنند. ست شمع BLOMDOFT محصول برند ایکیا از ست های بسیار باکیفیت بازار است. ایکیا تجربه ای چند ده ساله در ساخت و عرضه محصولات دکوراتیو از جمله شمع و شمعدان در جهان دارد. ست شمع BLOMDOFT این برند از نوع شمع های بلوکی معطر است. این ست شامل سه عدد شمع بلوکی به قطر ۷ و ارتفاع ۱۰ سانتی متر می باشد.

این شمع ها دارای یک طیف رنگی اما با درجات تیرگی و روشنی متفاوت می باشند. ایکیا در ساخت این ست شمع بلوکی خارجی از ترکیب پارافین و وکس گیاهی استفاده کرده است. کیفیت موم به کار رفته در ساخت این شمع ها باعث شده علاوه بر طول عمر بالاتر، به صورت یکنواخت و آهسته سوخته و دود کمتری ایجاد کنند. زمان سوخت هر یک از شمع های این ست ۳۰ ساعت می باشد. ست طوسی رنگ این شمع دارای رایحه ای از گلایول همراه با نت هایی از عطر گل سوسن است. در حالیکه در ست صورتی رنگ از رایحه گل صدتومانی با نت هایی از رز و میخک استفاده شده است. بسته به سلیقه شخصی می توانید هر کدام از این رنگ ها را با دکوراسیون و چیدمان اتاقتان هماهنگ کنید. روشن کردن هر سه شمع این ست در کنار هم بر زیبایی دکوراسیون منزلتان می افزاید.

محصولات منتخب