فرچه دستشویی تکی سرامیکی زرد مدل Cubic طلایی دسته بلند

639,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5066553856 

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 40 سانتی‌متری
  • رنگ: زرد-طلایی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی تکی سرامیکی زرد مدل Cubic طلایی دسته بلند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

cubic

ابعاد

10x10x40 سانتی متر

رنگ

زرد

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی پایه دارد دسته دارد ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمانی

وزن

620 گرم

جنس

سرامیک

معرفی فرچه توالت Cubic

سرویس بهداشتی نیز مانند هر مکان دیگری نیاز به نگهداری و تمیز کردن منظم دارد، گرچه این کار خوشایند همه نباشد. برای آن که زحمت این کار را برای خود کاهش دهید، بهترین راه استفاده از یک فرچه توالت باکیفیت و دارای طراحی مناسب است. فرچه ای که دارای یک نگهدارنده مناسب باشد که هم نمای بهتری به مجموعه بدهد و هم بتوان از طرح و رنگ آن برای رنگ بخشیدن به فضای داخلی سرویس بهداشتی بهره برد.

فرچه توالت های سری Cubic از زیباترین و باکیفیت ترین فرچه های بازار بوده و تطابق خوبی با استایل و سبک سرویس های بهداشتی امروزی دارند. این فرچه توالت محصول برند باسابقه کلین ولکه آلمان است. کلین ولکه سال هاست که در صنعت لوازم بهداشتی فعالیت می کند و از پیشروترین های این صنعت در کشورهای آلمانی زبان و اروپا محسوب می شود.

برس فرچه توالت آلمانی Cubic دارای الیافی متراکم و باکیفیت است که بدون آسیب و ایجاد خراش روی سطح، به خوبی جرم و آلودگی را از سطوح مختلف پاک می کنند. با استفاده از این فرچه توالت خارجی نیاز به اعمال فشار زیاد به دست برای پاک کردن سطوح نخواهید داشت. برس گرد به راحتی تمام سطوح سرویس بهداشتی را جاروب و تمیز می کند.

نگهدارنده این فرچه توالت از سرامیک بسیار مرغوب در رنگبندی های مختلف تولید شده است. می توانید به راحتی برای هر نوع استایلی، فرچه ای با رنگ مناسب را انتخاب کنید. ابعاد فرچه توالت آلمانی Cubic ابعادی ۱۰ در ۱۰ در ۴۰ سانتی متری دارد. ابعادی که فضای زیادی را در سرویس بهداشتی اشغال نکرده و از سوی دیگر به دلیل شکل مکعبی به راحتی در گوشه های سرویس بهداشتی جای می گیرد.

محصولات منتخب