فرچه دستشویی سرامیکی مدل Sage pink mallow کلین ولکه آلمان

730,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5873431856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 43 سانتی‌متری
  • رنگ: صورتی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی سرامیکی مدل Sage pink mallow کلین ولکه آلمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Sage pink mallow

ابعاد

43×11.8×11.8 سانتیمتر

رنگ

صورتی

سایر توضیحات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمان

وزن

866 گرم

جنس

سرامیک

معرفی فرچه دستشویی Sage pink mallow

فرچه توالت آلمانی مدل Sage pink mallow یکی از محصولات باکیفیت و پر فروش شرکت کلین ولکه آلمان می باشد. دسته این فرچه توالت شوی از استیل ضد زنگ و نگهدارنده آن از سرامیک ساخته شده است. اندازه دسته مناسب بوده و از کثیف شدن دست شما هنگام نظافت جلوگیری می کند. الیاف سر فرچه انعطاف پذیر است و از پلاستیک با کیفیت ساخته شده و ماندگاری بالایی دارد این فرچه با گذشته زمان تغییر شکل نمی دهد.

به کمک برس توالت آلمانی می توانید تمام قسمت سرویس بهداشتی حتی قسمت های دور از دسترس سرویس بهداشتی خود را تمیز کنید. اگر فضای سرویس بهداشتی شما کوچک است ما به شما فرچه توالت شوی آلمانی را پیشنهاد می کنیم این فرچه ابعاد مناسبی دارد و فضای کمی را اشغال می کند. برس توالت آلمانی طرح و رنگ های زیبایی دارد می توانید آن را به راحتی با دیگر اکسسوری های سرویس بهداشتی خود ست کنید.

با استفاده از این فرچه توالت خارجی دیگر نگران شستشو و نظافت برس خود نباشید این برس توالت خارجی به دلیل جنس سرامیکی که دارد لک نمی شود و در صورت کثیف شدن با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. کف آن بدون هیچ لغزشی روی سطح سرویس بهداشتی قرار می گیرد و وزن مناسب برس به شما این امکان را می دهد تا آن را به راحتی جا به جا کنید.

دسته برس برای راحتی کار هنگام نظافت به صورت ارگونومیک طراحی شده است تا دستان شما خسته نشود. از مزیت های دیگر برس آلمانی قابل تعویض بودن سر آن است که می توانید آن را از دسته جدا کرده و تعویض کنید. نگهدارنده برس آلمانی به خوبی فرچه را در خود جای می دهد و مانع از افتادن و کثیف شدن سرویس بهداشتی شما می شود. فرچه خارجی استحکام و مقاومت بالایی دارد و از آن می توانید در هتل ها، رستوران ها، آپارتمان ها، خوابگاه ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.