فرچه دستشویی تکی پلاستیکی مدل stones طرح سنگ

ناموجود

برند:

کد کالا:
5080226856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • ارتفاع: 39 سانتی‌متری
  • رنگ: بژ طرح سنگ
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی تکی پلاستیکی مدل stones طرح سنگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

stones

ابعاد

39×12.5×12.5 سانتیمتر

رنگ

بژ شنی

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن سرویس بهداشتی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

وزن

498 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی فرچه توالت stones

فرچه توالت Stones محصولی زیبا و باکیفیت از برند آلمانی کلین ولکه می باشد. با استفاده از این فرچه توالت کارامد می توانید با صرف وقت و انرژی بسیار کمتر، سرویس بهداشتی خود را تمیز کنید. برس متراکم و باکیفیت این فرچه توالت آلمانی به راحتی تمام سطوح سرویس بهداشتی اعم از نواحی زیرین و کناره های آن را جاروب کرده و آن ها را از آلودگی پاک می کند.

برای تمیز کردن این سطوح نیازی به اعمال فشار بیش از حد و خسته کردن دست های خود نخواهید داشت. این برس به دسته ای با طول مناسب متصل است. طول دسته به اندازه ای بلند است که آلودگی ها به دست منتقل نشده و به اندازه ای کوتاه که فشار مناسبی به انتهای دسته و برس منتقل شود. این دسته از جنس فلز بوده و مقاومت بالایی در برابر اعمال فشار دارد.

این فرچه توالت درون پایه ای که همراه با آن عرضه می شود، نگهداری می شود. پایه نگهدارنده این فرچه توالت خارجی از جنس پلاستیک بسیار مقاوم و بادوام پلی رزین ساخته شده است. این پایه نگهدارنده دارای نمایی شبیه سنگریزه و موزاییک است و نام Stones نیز به دلیل این ظاهر، بر روی این مدل از اکسسوری های کلین ولکه گذاشته شده است. رنگ غالب در این طرح موزاییکی شکل، بژ روشن است.

رنگی خنثی که به سهولت با طیف وسیعی از رنگ ها و استایل ها قابل هماهنگی و تطابق است. نمای خاص پایه نگهدارنده این فرچه توالت خارجی، ظاهری متفاوت و منحصر به فرد به آن بخشیده است. این فرچه توالت زیبای آلمانی مناسب افرادی است که به دنبال یک انتخاب شیک و خاص برای سرویس بهداشتی خود هستند.

محصولات منتخب