فرچه دستشویی تکی شیشه ای مات مدل fortune طرح دار

ناموجود

برند:

کد کالا:
5058108856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: شیشه
  • ارتفاع: 36 سانتی‌متری
  • رنگ: شیشه ای مات
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی تکی شیشه ای مات مدل fortune طرح دار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

fortune

ابعاد

36×9.5

رنگ

شیشه ای مات

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمانی

وزن

335 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی فرچه شیشه ای fortune

فرچه توالت fortune محصول برند آلمانی کلین ولکه می باشد. اکسسوری های سری fortune کلین ولکه دارای ظاهری منحصر به فرد و زیبا هستند و از این رو مورد استقبال فراوان مصرف کننده های مختلف قرار گرفته اند. شرکت کلین ولکه از قدیمی ترین شرکت ها در عرصه تولید لوازم بهداشتی در کشورهای آلمانی زبان به شمار رفته و از اعتبار و محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان کشورهای مختلف برخوردار است.

هدف اصلی این شرکت، تولید محصولاتی با طول عمر و کیفیت بالاست تا از این طریق بتواند به کاهش تولید زباله و مواد دور ریز کمک کند. از این رو این شرکت از بهترین مواد اولیه و جدیدترین روش های فرآوری برای تولید محصولاتش استفاده می کند. برس فرچه توالت fortune از الیافی بسیار مرغوب ساخته شده که به خوبی از عهده تمیز کردن سطوح مختلف بر می آید. این فرچه توالت آلمانی بدون آنکه آسیبی به سطح شما وارد کرده و خراشی روی آن ایجاد کند، کوچکترین آلودگی ها را نیز از روی سطح جدا می کند.

برای این کار نیازی به صرف انرژی زیاد و اعمال فشار بیش از حد نخواهید داشت. نگهدارنده این فرچه توالت خارجی از پلاستیک باکیفیت ساخته شده و قطری ۹٫۵ سانتی متری دارد. بنابراین اگر با کمبود فضا در سرویس بهداشتی خود مواجهید، این فرچه توالت انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. این نگهدارنده استوانه ای شکل که دارای انحنا در قسمت بیرونی خود است، بدنه ای نیمه شفاف دارد. ظاهر نیمه شفاف اکسسوری های سری fortune به زیبایی و جذابیت آن ها افزوده است. رنگبندی متنوعی که کلین ولکه برای این مدل از اکسسوری های خود انتخاب کرده، کار را برای مصرف کنندگان بسیار آسان ساخته است. به راحتی می توانید مطابق سلیقه و فضای سرویس بهداشتی خود، نسبت به خرید یکی از رنگ های این مدل اقدام کنید.

محصولات منتخب