فرچه توالت پلاستیکی صورتی سفید مدل phoennix طرح دار

640,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5816858856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • ارتفاع: 40.5 سانتی‌متری
  • رنگ: صورتی-سفید طرح دار
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه توالت پلاستیکی صورتی سفید مدل phoennix طرح دار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

phoennix

ابعاد

29.8×12.8×15.4

رنگ

سفید صورتی

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمانی

وزن

980

جنس

پلاستیک

معرفی فرچه توالت phoennix

شستشوی پیوسته و منظم سرویس بهداشتی امری ضروری برای حفظ بهداشت فردی و خانوادگی است. برای تمیز کردن سرویس بهداشتی نمی توان ابزاری کارامدتر از فرچه های توالت و ترکیب آن با یک ماده شوینده مناسب پیدا کرد. فرچه های توالت به گونه ای طراحی می شوند که بتوانند دسترسی به تمام نقاط سرویس بهداشتی را برای ما فراهم کرده و تمام مناطق را از آلودگی پاک کنند.

استفاده از یک فرچه توالت باکیفیت می تواند به این پاکسازی سرعت و راحتی بیشتری ببخشد. فرچه توالت Phoenix محصول برند آلمانی کلین ولکه یکی از این فرچه هاست. کلین ولکه پس از ده ها سال سابقه در تولید انواع اکسسوری های و لوازم بهداشتی، اکنون به برندی مورد اعتماد و معتبر میان مصرف کنندگان کشورهای مختلف تبدیل شده است. این برند تولیداتش را به ۴۰ کشور مختلف صادر کرده و نقش مهمی در بازار این کشورها دارد. فرچه توالت Phoenix دارای برسی بسیار باکیفیت و کاراست.

الیاف متراکم و مقاوم این برس قادر به جداسازی هر نوع آلودگی و جرم از روی سطوح هستند. این الیاف به سطح آسیبی نرسانده و باعث ایجاد خط و خش روی آن نمی شوند. انحنای سر این برس امکان تمیز کردن گوشه های سرویس بهداشتی به ویژه سرویس بهداشتی فرنگی را فراهم می کند. این فرچه توالت آلمانی درون نگهدارنده ای از جنس پلاستیک قرار داده می شود. کلین ولکه برای طراحی این نگهدارنده از شکل استوانه ای و دو رنگ سفید و صورتی استفاده کرده است. قسمت پایینی این نگهدارنده صورتی رنگ است. رنگی که رفته رفته در قسمت بالایی به سفید تبدیل می شود. طرح و رنگ زیبای این فرچه توالت خارجی می تواند ظاهری زیبا و شکیل به سرویس بهداشتی شما ببخشد.

محصولات منتخب