فرچه توالت شوی پلاستیکی مدل Element Blue طرح دار کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
700856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • ارتفاع: 35 سانتی‌متری
  • رنگ: آبی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه توالت شوی پلاستیکی مدل Element Blue طرح دار کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Element Blue

ابعاد

14x14x35 سانتی متر

رنگ

آبی

سایر توضیحات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی پایه دارد دسته دارد ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمان

وزن

280 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی فرچه دستشویی Element Blue

فرچه توالت پلاستیک Element Blue با مرغوب ترین مواد تولید و از جنس پلاستیک با کیفیت ساخته شده است. دوام بالای دارد بر خلاف نمونه های فلزی در برابر زنگ زدگی مقاوم می باشد. این فرچه توالت آلمانی در مقابل باکتری، قارچ و لک مقاوم بوده و بو نمی گیرد. ماندگاری بالای برس توالت آلمانی باعث می شود تا بتوانید سال ها از این محصول با کیفیت استفاده کنید. فرچه توالت آلمانی یک ابزار کاربردی برای هر سرویس بهداشتی است و به شما کمک می کند تا به راحتی سرویس بهداشتی خود را تمیز کنید.

انداز مناسب دسته فرچه دستشویی آلمانی مانع از کثیف شدن شما هنگام تمیز کردن می شود. طراحی دسته برس دستشویی به صورت ارگونومیک بوده تا دستان شما هنگام کار خسته نشود. همچنین الیاف انعطاف پذیر سر برس توالت سرسخت ترین لکه ها را از روی سطح سرویس شما پاک می کند. به کمک این برس توالت می توانید تمام قسمت های سرویس بهداشتی حتی قسمت های دور از دسترس به راحتی تمیز کنید. شستشوی فرچه توالت آسان است و به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود همچنین پس از هر بار شستشو سریع خشک می شود.

فرچه به خوبی در نگهدارنده برس قرار می گیرد و مانع از کثیف شدن سرویس بهداشتی شما پس از هر بار استفاده می شود. ابعاد برس توالت ۱۴*۱۴*۳۵ سانتی‌متر است و فضای کمی را اشغال می کند و برای سرویس بهداشتی های کوچک بسیار مناسب است. از این برس می توانید در هتل ها، رستوران ها، خوابگاه ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.